Jvp

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Topic aangemaakt en nu weg

Ik had een topic aangemaakt over een dialoog mbt 00800 nummer en een pol met betrekking tot de kosten. Nu is deze weg. Heeft Vodafone deze verwijderd?
Zo ja. Waarom?

Ik heb geen huisregels overtreden. Alle informatie uit het topic is op waarheid berust, waaronder ook de uitspraak van het Europesche hof inzake kosten servicenummers. Tevens heb ik de discussie willen aangaan waarom €0,25 word gerekend voor een 00800 nummer terwijl de houder van het nummer ook betaald voor de gesprekskosten van de beller. En of het wenselijk is dat er een voor waarschuwing zou moeten zijn, waaruit de klant vooraf weet dat het bellen naar dit 00800 nummer bij Vodafone niet gratis is. Ook als bedrijven dit wel zeggen. Daarbij het feit over de uniformiteit Ziggo vodafone, dat bij vast het nummer geen geld kost en bij mobiel wel. Daarbij was de pol uitslag misschien een waardevol signaal naar directie. Dus het is zo wie zo een gemiste kans en geeft meteen een duidelijke een richting visie.

Dus de vraag blijft. Waarom is dat Topic verwijderd? Op basis van welke regeling? Immers is mijn share link naar Twitter ook niet meer actief. Het Topic heeft dus online gestaan en kan niet zomaar verdwijnen. En waarom krijg ik daarover geen bericht / uitleg per mail
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jvp
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Jvp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over de inhoud van je bericht kom ik misschien straks nog even, of ik laat het over aan de moderator.
Ik wil wel ingaan op de topic die je hebt gemaakt en niet te zien is. Dit heeft niets te maken dat Vodafone deze niet wil plaatsen maar dit heeft te maken met een spam filter. Hoe ze deze hebben ingesteld weet ik niet maar bij andere communities weet ik dat polls die worden geplaatst eerst gezien moet worden door een moderator en dan pas geplaatst kan worden. Dat wil dus niet zeggen dat je dingen plaats tegen de huisregels. Het vervelende is wel dat mensen al bericht hebben gekregen, die dit willen krijgen, maar eigenlijk nog niet acties is, dat kan een bug zijn.

Waarom je niet nu al direct een antwoord hebt gekregen van Vodafone komt omdat de moderatoren hier niet 24/7 aanwezig zijn. Er komen wel regelmatig mensen van Vodafone langs maar niet elk minuut om te kijken of er hier iets geplaatst is. Ook al omdat dit een klanten helpt klanten Community is en het eigenlijk door klanten gerund wordt. Af en toe komen ze wel kijken of ze mensen kunnen helpen, die wij als klanten niet kunnen helpen.

Er zal nog wel een moderator langs komen die misschien nog iets meer kan ophelderen wat er gebeurd met het plaatsen van berichten en/of wat er gebeurd is met je bericht. Maar je hebt nu alvast een beetje info ontvangen.


Laten we hopen, dat ze het kunnen/willen terug plaatsen, zodra ze het topic hebben beoordeeld. Neemt niet weg dat, indien een spamfilter iets uitvoert, de topic houder daarvan op de hoogte gebracht kan worden. Maar we wachten wel af.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jvp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over de inhoud van je bericht kom ik misschien straks nog even, of ik laat het over aan de moderator.
Ik wil wel ingaan op de topic die je hebt gemaakt en niet te zien is. Dit heeft niets te maken dat Vodafone deze niet wil plaatsen maar dit heeft te maken met een spam filter. Hoe ze deze hebben ingesteld weet ik niet maar bij andere communities weet ik dat polls die worden geplaatst eerst gezien moet worden door een moderator en dan pas geplaatst kan worden. Dat wil dus niet zeggen dat je dingen plaats tegen de huisregels. Het vervelende is wel dat mensen al bericht hebben gekregen, die dit willen krijgen, maar eigenlijk nog niet acties is, dat kan een bug zijn.

Waarom je niet nu al direct een antwoord hebt gekregen van Vodafone komt omdat de moderatoren hier niet 24/7 aanwezig zijn. Er komen wel regelmatig mensen van Vodafone langs maar niet elk minuut om te kijken of er hier iets geplaatst is. Ook al omdat dit een klanten helpt klanten Community is en het eigenlijk door klanten gerund wordt. Af en toe komen ze wel kijken of ze mensen kunnen helpen, die wij als klanten niet kunnen helpen.

Er zal nog wel een moderator langs komen die misschien nog iets meer kan ophelderen wat er gebeurd met het plaatsen van berichten en/of wat er gebeurd is met je bericht. Maar je hebt nu alvast een beetje info ontvangen.
Jvp
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Jvp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over de inhoud van je bericht kom ik misschien straks nog even, of ik laat het over aan de moderator.
Ik wil wel ingaan op de topic die je hebt gemaakt en niet te zien is. Dit heeft niets te maken dat Vodafone deze niet wil plaatsen maar dit heeft te maken met een spam filter. Hoe ze deze hebben ingesteld weet ik niet maar bij andere communities weet ik dat polls die worden geplaatst eerst gezien moet worden door een moderator en dan pas geplaatst kan worden. Dat wil dus niet zeggen dat je dingen plaats tegen de huisregels. Het vervelende is wel dat mensen al bericht hebben gekregen, die dit willen krijgen, maar eigenlijk nog niet acties is, dat kan een bug zijn.

Waarom je niet nu al direct een antwoord hebt gekregen van Vodafone komt omdat de moderatoren hier niet 24/7 aanwezig zijn. Er komen wel regelmatig mensen van Vodafone langs maar niet elk minuut om te kijken of er hier iets geplaatst is. Ook al omdat dit een klanten helpt klanten Community is en het eigenlijk door klanten gerund wordt. Af en toe komen ze wel kijken of ze mensen kunnen helpen, die wij als klanten niet kunnen helpen.

Er zal nog wel een moderator langs komen die misschien nog iets meer kan ophelderen wat er gebeurd met het plaatsen van berichten en/of wat er gebeurd is met je bericht. Maar je hebt nu alvast een beetje info ontvangen.


Laten we hopen, dat ze het kunnen/willen terug plaatsen, zodra ze het topic hebben beoordeeld. Neemt niet weg dat, indien een spamfilter iets uitvoert, de topic houder daarvan op de hoogte gebracht kan worden. Maar we wachten wel af.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Verder kan ik over de kosten alleen informatie geven dat er in de tarievenlijst van Vodafone staat dat je voor 00800 moet betalen en buiten je bundel valt. Hoe de kosten verder zijn en of dit mag of niet, dat laat ik graag aan de moderator over. Zodra die je bericht heeft gezien zal die daar antwoord op geven.

Heb dus nog even geduld, ze komen vanzelf langs. Fijne avond nog.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jvp wrote:
Laten we hopen, dat ze het kunnen/willen terug plaatsen, zodra ze het topic hebben beoordeeld. Neemt niet weg dat, indien een spamfilter iets uitvoert, de topic houder daarvan op de hoogte gebracht kan worden. Maar we wachten wel af.

Ik zit op meer communities die gebruik maken van Insided, het bedrijf die de communities in onderhoud heeft, en dat gaat niet altijd even lekker. Zeker met de spam filter, want die moet leren. Maar goed, daar ga ik je verder niet mee je avond bederven :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jvp
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Je betreft mijn avond nooit, vond het alleen jammer dat je er werk in stopt en het wordt er zonder tegenbericht er af gegooit. Nu heb ik gezien dat het terug is. Dus dat is heel fijn. Alleen blijft het jammer, dat indien iets dor de spam word tegen gehouden, of tijdelijk word verwijderd, dat er dan een melding moet komen naar de topichouder.
bv. “Het gestarte topic............ is door spamfilter (tijdelijk) geblokkeerd en moet eerst worden goedgekeurd door een moderator. Wij komen hier later opterug”.
Dan was het voor iedereen duidelijk, en was dit topic niet nodig.


Ik zit op meer communities die gebruik maken van Insided,


Als je overal dezelfde schermnaam gebruikt, dan ben ik bang dat jij me kent en ik jou, uit een eerder communities. Ik heb toen ook een heel groot topic gemaakt met EHBT. (Eeste hulp bij .....)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik zit bij Ziggo op de Community met deze zelfde naam.
Op nog twee andere topic's maar dan onder een andere naam.

Dus als het op Ziggo is dan ken je mij misschien. Maar weet niet wie jij bent 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jvp wrote:
Alleen blijft het jammer, dat indien iets dor de spam word tegen gehouden, of tijdelijk word verwijderd, dat er dan een melding moet komen naar de topichouder.
bv. “Het gestarte topic............ is door spamfilter (tijdelijk) geblokkeerd en moet eerst worden goedgekeurd door een moderator. Wij komen hier later opterug”.
Dan was het voor iedereen duidelijk, en was dit topic niet nodig.

Ik ben het met je eens over dit punt en daar hebben meerdere topic houders inmiddels al een klacht over toegezonden. Laten we hopen dat ze dit in de toekomst gaan veranderen en dat het dan niet nodig is.
Jvp
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Dus als het op Ziggo is dan ken je mij misschien. Maar weet niet wie jij bent 🙂


Nee het is niet ziggo. Maar de naar energieboy word ook gebruikt in een energie forum. Maar dan gebruikt die persoon dezelfde naam en vandaar de verwarring. Maar goed dat is off topic. Dus laat het rusten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha... Nope, ik ben niet Energiek genoeg om ook op een Energie Forum rond te hangen.
Dat is dan wel heel erg toevallig. Al hoewel ik wel kan begrijpen dat iemand op een Energie forum zich Energieboy noemt (of iets van). LOL

Prima, deze topic laten we voor wat het is, ik ga nog eens je andere topic lezen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic