Goedendag,
Klantnummer: **
**
EN
Klantnummer: **
**
Na meermaals contact met jullie gehad te hebben. Telefonische toezeggingen en bevestigingen per mail vanaf jullie kant is er nog steeds niks opgelost.
Jullie hadden mijn twee nummers geblokkeerd. Die gebruik ik inmiddels niet meer. Met jullie afgesproken en bevestigd per mail dat de nummers niet gedeblokkeerd hoeven te worden maar ik wel gewoon mijn contract uitzit en bijbehorende bedragen betaal. Hier zouden dan dus ook geen deblokkeer kosten voor gerekend worden. Dat hebben jullie nu dus wel gedaan bij twee facturen (twee nummers) van de maand juli.
Jullie hebben op 10 mei een bevestiging gestuurd dat ik deze kosten niet hoef te betalen. Ze staan vervolgens wel in mijn factuur van juli. Ik met jullie gebeld, waarbij mij werd toegezegd dat ik binnen 24 een nieuwe factuur (creditering) zou terugvinden in mijn Vodafone. Dit is inmiddels een week geleden. Dan kijk ik vandaag in mijn Vodafone en is er dus weer helemaal niks gebeurd.
Ik ben het zat weer contact met jullie te moeten opnemen omdat jullie blijkbaar te laks zijn jullie toezeggingen en bevestigingen na te komen.
Tot dit is opgelost, betaal ik niks en zijn jullie ook op de hoogte waarom ik niks betaal.
Ik zou het fijn vinden als dit op korte termijn wordt opgelost. Alvast bedankt.