Beste community,
Ik zie dat er al verschillende topics zijn geopend over het delen van de datapot bij Red Together abonnementen. Deze zijn echter wel een jaar oud dus misschien verouderd.
Ik ben Ziggo klant en we willen met 4 personen een Red Together abonnement afsluiten. Dat betekent dat we een datapot van 200GB krijgen.
Nu gebruiken 2 personen maar weinig internet dus die wil ik op 4GB per persoon per maand zetten. De andere twee krijgen dan 96GB per persoon per maand. We willen onderling geen ruzie dat we aan elkaars data komen omdat iedereen evenredig betaald.
Nu heb ik met twee Vodafone medewerkers gechat en dit verhaal voorgelegd. Ze zeggen allebei dat het geen probleem is en dat deze personen allemaal alleen hun eigen deel kunnen gebruiken. Zodra dit op is komen ze niet aan het deel van de andere personen. Je hoeft dus niks handmatig te pauzeren.
Op het forum hier lees ik althans andere verhalen dat je wel aan elkaars data kan zitten omdat je uit één vijver vist.
Nu stel ik deze vraag graag hier om tot een duidelijk antwoord te komen, voordat ik een abonnement pak dat niet aan de verwachtingen voldoet.
Kun je bij een Red Together abonnement nu wel of niet zorgen dat iedereen automatisch alleen beschikking heeft over zijn eigen deel data? (02-05-2020)
Alvast bedankt voor de hulp!