ceesvb

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toetsenbord wisselen S40

Als ik op mijn Nokia S40 wil antwoorden op een app zie ik standaard een Abc-toetsenbord; hoe schakel ik over naar een numeriek toetsenbord en de emoji's om cijfers/emoticons toe te voegen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @ceesvb

Sorry dat je zo lang op antwoord hebt moeten wachten. We hebben ons rotgezocht maar konden het ook niet vinden. We hebben het toestel hier ook niet liggen dus dan konden we het ook niet proberen.

In het algemeen kun je op 'ABC' tikken of ingedrukt houden om van toetsenbord te wisselen. Werkt dat bij jouw toestel ook?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @ceesvb

Sorry dat je zo lang op antwoord hebt moeten wachten. We hebben ons rotgezocht maar konden het ook niet vinden. We hebben het toestel hier ook niet liggen dus dan konden we het ook niet proberen.

In het algemeen kun je op 'ABC' tikken of ingedrukt houden om van toetsenbord te wisselen. Werkt dat bij jouw toestel ook?
ceesvb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De C3-00 heeft nog geen touch-screen.; wisselen van toetsenbord num/alfanum gaat met de 'funktietoets'.
Echter niet bij whatsapp; ben er mee naar een phone-winkel geweest; daar lukte het ook niet.
Laat het hierbij, thx voor de inspanningen.
vr gr ceesvb
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic