WilmaB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestelverzekering Plus

Beste meneer/mevrouw, 
 
Afgelopen week is mijn telefoon flink op de grond gevallen tijdens het scooter rijden, waardoor de telefoon nu schade heeft. Gelukkig was ik zo verstandig genoeg om de telefoon te laten verzekeren, zodat ik hem nu kan laten repareren. Toen ik opzocht hoe ik dit kon laten doen, kwam ik tot mijn verbazing tegen dat je VTS nodig hebt naast je verzekering om in aanmerking te komen voor een vervangend toestel. Toen ik een jaar geleden deze verzekering afsloot is mij verteld dat ik een vervangend toestel zou krijgen, zodat ik niet zonder telefoon zou zitten als hij gerepareerd diende te worden. Het is mij onduidelijk of het vervangende toestel nu wel of niet inbegrepen zit in de toestelverzekering plus, omdat er twee nieuwe verzekeringspakketten zijn. Ik betaal rond de €13,50 in de maand aan de verzekering, dit is ongeveer de prijs voor een Vodafone Garant Top pakket. Ik zou graag willen weten of het vervangende toestel bij dit pakket zit inbegrepen.
 
Met vriendelijke groeten,
Wilma 
 
 
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi WilmaB,

De Vervangend Toestel Service (VTS) is een extra dienst die je kunt activeren. Voor meer informatie over VTS zie:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

VTS was voorheen inbegrepen in het Garant Top pakket. Echter, vanaf 4 maart 2013 zit VTS niet meer standaard in het Garant Top Pakket. Je kunt Vervangend Toestel Service wel apart aansluiten.

Als ik het goed begrijp heb jij Vodafone Garant Plus (een oudere variant). Ook hierbij is VTS niet standaard inbegrepen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic