Bianca 118

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestelkosten na 1 jaar???

Ik ben een tevreden klant en betaal nu al een jaar gewoon netjes mijn abo en telefoon.
Nu kijk ik op de app en zie ik tot mijn schrik opeens een factuur 10 keer zoveel als maandelijkse termijn fie automatisch wordt geincasseerd.
530 euro!!!
Hele rekening bekeken en verbruik gecontroleerd blijkt het 510 euro aan toestelkosten te zijn.

Hoezo? Ik betaal maandelijks op tijd en ben nog zeker 1 jaar klant...waarom krijg ik hier geen bericht over?

Ik kan niet zomaar zo n bedrag missen.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bianca 118
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is een vervelende transactie van Vodafone. Voor deze vragen moet je echt bij de klantenservice van Vodafone zijn. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom dit factuur opeens zo hoog uitvalt. Mocht je niet willen bellen dan kan je ook een chat starten of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook.

Hier via de community kan dit niet omdat wij als klanten elkaar helpen en die kunnen niet in het systeem en moderatoren hebben daar niet de bevoegdheid voor vanwege de privacy wet. Daarom mijn advies om toch maar zo snel mogelijk bij de klantenservice te vragen. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat daar uit is gekomen, als je dat wil.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic