RSFH90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestelkosten afbetalen bij overstap

Beste,

 

ik kan al verlengen en/of overstappen. Mijn abonnement loopt tot 30 oktober.

Krijg ik een aparte factuur voor de toestelkosten als ik nu overstap naar sim only van een andere provider? En uiterwaard geldt dan ook de maand opzegtermijn?

 

groet,

 

Rom

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RSFH90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer dat je wil overstappen naar een andere provider. Als je wil stoppen dan heb je 1 maand opzegtermijn en je kan dan nu al bij die andere provider een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud en dan gaat je nummer vanzelf over aan het einde van je Vodafone contract naar de nieuwe provider. De betalingen lopen dan ook gewoon door tot eind oktober, dus ook je telefooncontract / telefoonkosten. 

Dus nu aanmelden bij een nieuwe provider, melden dat je nummerbehoud wil en dan zetten ze alles in werking en zal eind oktober alles over gaan en krijg je nog 1x een rekening van Vodafone en als het goed is dan is ook je telefoon afbetaald en krijg je daar geen extra kosten meer van. Is die niet afbetaald, dan krijg je nog wel een rekening daarvan. Maar normaal gaat een telefoon samen met abonnement en lopen ook die kosten samen op.

Mocht je nog vragen hebben, ik hoor het wel en veel plezier bij je nieuwe provider.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RSFH90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer dat je wil overstappen naar een andere provider. Als je wil stoppen dan heb je 1 maand opzegtermijn en je kan dan nu al bij die andere provider een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud en dan gaat je nummer vanzelf over aan het einde van je Vodafone contract naar de nieuwe provider. De betalingen lopen dan ook gewoon door tot eind oktober, dus ook je telefooncontract / telefoonkosten. 

Dus nu aanmelden bij een nieuwe provider, melden dat je nummerbehoud wil en dan zetten ze alles in werking en zal eind oktober alles over gaan en krijg je nog 1x een rekening van Vodafone en als het goed is dan is ook je telefoon afbetaald en krijg je daar geen extra kosten meer van. Is die niet afbetaald, dan krijg je nog wel een rekening daarvan. Maar normaal gaat een telefoon samen met abonnement en lopen ook die kosten samen op.

Mocht je nog vragen hebben, ik hoor het wel en veel plezier bij je nieuwe provider.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @RSFH90 . Welkom hier!

Je kunt verlenden of overstappen. Dat klopt. @Energieboy heeft al goede uitleg gegeven over hoe dit in zijn gang gaat. 

Waar ik nu wel benieuwd naar ben; wil je perse overstappen? Of is verlengen ook nog een optie? Ik stuur je in elk geval even een link met een leuke verleningsdeal. Als je verlengt naar een (simonly) abonnement via deze link, ben je voordeliger uit! Kijk maar of dit een optie voor je is. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het natuurlijk ook graag :-). 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic