Ricardobuitelaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Toestelbetaling nog niet ingelost ook al is contract afgelopen

Hallo,

Sind deze maand is mijn nieuwe sim only abonnement ingegaan, hier voor heb ik een abonnement gehad met toestel 2jaar. Ik heb dus 2 jaar lang voor mijn toestel betaald.

Nu met mijn sim only abbonement zie ik nog steeds een toestelbetaling van 9 euro per maand, hoe kan dit ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ricardobuitelaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gister contact gehad met 1 van uw collega's, die vertelde mij dat het een rest bedrag was wat nog voor de laatste keer werd afgeschreven. Ik houd het even voor volgende maand in de gaten of dit echt zo is. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Ricardobuitelaar12 ,

Als je het toestel al helemaal hebt afbetaald zou je in principe geen rekening hiervan dienen te ontvangen. Zou je anders even je profielgegevens op het forum willen invullen? Dit kun je doen door naar je account te gaan en daar zie je de benodigde gegevens, dan kan een moderator eventueel met je meekijken.

Mocht je het op een snellere manier willen weten, neem dan even contact op met de klantenservice (telefonisch/chat).

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ricardobuitelaar12 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat bijzonder dat je nu bij jouw Sim Only abonnement nog steeds de toestelbetaling ziet staan van je vorige abonnement. Zoals @SamsungExpert al aangeeft hoor je hier geen kosten meer van te hebben als het toestel al volledig is afbetaald. Heb je inmiddels al contact gehad met één van mijn collega's hierover? Zo niet, vul dan je Community profiel aan met jouw gegevens. Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

Ricardobuitelaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gister contact gehad met 1 van uw collega's, die vertelde mij dat het een rest bedrag was wat nog voor de laatste keer werd afgeschreven. Ik houd het even voor volgende maand in de gaten of dit echt zo is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, anders horen we het graag @Ricardobuitelaar12 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic