Hallo,
Als potentieel Vodafone klant heb ik mij vandaag aangemeld voor dit forum.
Graag zou ik willen weten waarom Vodafone zo weinig toestellen toevoegt aan het eigen assortiment.
Tegenwoordig worden steeds meer smartphones zakelijk gebruikt.
Ik zit in eenzelfde situatie. Via het werk is het via het cafetariamodel mogelijk om een smartphone uit te zoeken. Dit kan echter alleen bij Vodafone.
Voor Vodafone een uitgelezen kans op hogere inkomsten, aangezien de toestellen daarbij door Vodafone voor absolute hoofdprijzen geleverd worden en vele medewerkers een uitbreiding op hun huidige abonnement nemen (door het fiscale voordeel valt dat dan toch weer relatief laag uit).
Nu zit ik in tweestrijd (en met mij waarschijnlijk ook anderen). Aan de ene kant is deze regeling voor mij ook interessant, aangezien mijn maandlasten dan zeker omlaag gaan. Aan de andere kant is de keuze in toestellen dermate dramatisch dat ik liever niet mee doe.
Waarom Vodafone het toestelaanbod op de markt niet wat accurater volgt is mij een raadsel.
Ligt het aan een gebrek aan capaciteit om de (vaak toch niet al te behulpzame) wijzigingen aan ROMs van fabrikanten door te voeren? Niet door Vodafone geleverde toestellen (dus zonder evt. softwarematige wijzigingen van Vodafone) doen het toch gewoon goed op het Vodafone netwerk?
Waarom dan zo lang wachten met bijvoorbeeld het toevoegen van nieuwe toestellen.
Wie kan mij dit uitleggen?