Dave1975

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel weer niet geleverd

17 februari mijn abonnement verlengd met toestel. Toestel zou 2 dagen later komen,  dit was ook zo volgens track en trace van post.nl.

Op de dag van levering verdween de bezorgtijd ineens. Na bellen met Vodafone, post.nl , dynalogic kon ik niks anders doen dan wachten.

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is uiteindelijk na eerder weer veel bellen en chatten de aanvraag geannuleerd op 3 maart en is er een vermissingszaak van gemaakt. Ik heb vervolgens een nieuwe aanvraag gedaan met een toestel, dit zou donderdag komen maar de status van post.nl wijzigde naar " we hebben vertraging we doen ons best om voor 2200 uit te leveren. Vervolgens krijg ik vandaag een mail met vermeld dat het pakket bezorgd is om 23.24 uur met een "veegje" als handtekening. Terwijl er getekend moet worden met de laatste 3 cijfers van id bewijs.Weer contact met Vodafone opgenomen en die verwijzen me weer naar post.nl maar die verwijzen me weer naar de afzender......wat is hier nu aan te doen????

26 Reacties 26
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik was inderdaad alleen gister ochtend aanwezig hier. Vandaar dat ik ook nu pas het onderzoek geplaatst heb. Er is een nieuw onderzoek geplaatst onder Case 10216073.
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden. 

Dave1975
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven, kan ik in contact komen met de afdeling die gaat over deze zaak?

Ik zou er even telefonisch over willen praten.

Gr Dave 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker @Dave1975
Via My Vodafone kun je een reactie in de onderzoeken achterlaten.
Mijn collega's die dit behandelen, lezen dit en zullen het meenemen in het onderzoek.
Zij hebben helaas geen direct telefoonnummer. 

Dave1975
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank je wel Steven, zou je op een of andere manier willen proberen om er wat vaart achter te zetten zodat deze laatste bestelling ook geannuleerd wordt. Dan kan ik in ieder geval verder. Alvast bedankt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je vanochtend een reactie van mijn collega hebt ontvangen @Dave1975 in het onderzoek via My Vodafone. 😁

 Geachte heer Goessen,​
U heeft recentelijk uw overeenkomst voor de 3de maal verlengd in combinatie met een toestel. Nadat de eerste 2 pakketten als vermist zijn opgegeven heeft u ook het 3de pakket niet mogen ontvangen.

Zoals ik bij de 2de zending al aangaf is het zeer uitzonderlijk dat ook een 2de zending vermist raakt bij dezelfde klant. Een 3de zending is voor mij persoonlijk de eerste keer,​ maar ik kan me voorstellen dat u hier niet gelukkig van wordt.
Ook voor dit pakket heb ik een vermissing opgestart bij PostNL. Ook voor deze zending kunt u eventueel een verklaringsbrief ontvangen. Ik heb PostNL verzocht extra aandacht te besteden aan uw vermissingen zodat eventuele misstanden in het locale distributiecentrum kunnen worden uitgesloten.

Ik heb uw nummer wederom vrijgegeven. Mocht u toch besluiten de overeenkomst te verlengen dan raad ik u ten sterkste aan dit via een winkel te doen. Voor zover mij bekend mag de winkel u hetzelfde aanbod doen als de collega's van de telefonische verkoop. Mocht het aanbod,​ voor hetzelfde abonnement in combinatie met hetzelfde toestel,​ toch minder zijn dan het voorstel dat u tot op heden heeft ontvangen,​ dan kan ik dit achteraf voor u corrigeren.

Als u nog vragen heeft hoor ik het graag van u.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de mail. Ik heb de documenten toegevoegd @Dave1975.

Dave1975
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven, mijn 3e bestelling is tot op heden nog steeds niet geannuleerd.....Zou het prettig vinden als dit nu geregeld zou worden.....ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie nog steeds vast hangt zoals Lucia me vertelde. 

Groeten Dave 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic