17 februari mijn abonnement verlengd met toestel. Toestel zou 2 dagen later komen, dit was ook zo volgens track en trace van post.nl.
Op de dag van levering verdween de bezorgtijd ineens. Na bellen met Vodafone, post.nl , dynalogic kon ik niks anders doen dan wachten.
Inmiddels zijn we een paar weken verder en is uiteindelijk na eerder weer veel bellen en chatten de aanvraag geannuleerd op 3 maart en is er een vermissingszaak van gemaakt. Ik heb vervolgens een nieuwe aanvraag gedaan met een toestel, dit zou donderdag komen maar de status van post.nl wijzigde naar " we hebben vertraging we doen ons best om voor 2200 uit te leveren. Vervolgens krijg ik vandaag een mail met vermeld dat het pakket bezorgd is om 23.24 uur met een "veegje" als handtekening. Terwijl er getekend moet worden met de laatste 3 cijfers van id bewijs.Weer contact met Vodafone opgenomen en die verwijzen me weer naar post.nl maar die verwijzen me weer naar de afzender......wat is hier nu aan te doen????
Hoi @Dave1975
Welkom op de community van Vodafone.
Zo te lezen, loopt het niet heel erg lekker met je verlenging en wordt je van het kasje naar de muur gestuurd. Dat is absoluut niet de bedoeling!
Namens Vodafone mijn excuses daarvoor.
Indien er problemen zijn met de bezorging (ivm vermissing), gaat dit via ons. Niet via Post.nl. Dit is omdat wij diegene zijn die het pakket verstuurd hebben.
Het klopt dan ook dat Post.NL naar ons wijst. Indien een pakket geleverd en ondertekend is maar niet bij jou geleverd is, dienen wij hiervoor een onderzoek aan te maken. Hierdoor gaan mijn collega's een onderzoek starten bij Post.nl.
Ik kijk graag het een en ander voor je na.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel- en ordernummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Geboortedatum
Pb gestuurd
Dankjewel voor de gegevens @Dave1975
Ik heb dit gelijk doorgespeeld naar mijn collega's en staat bekend onder Case 10203867
Ik zag dat mijn collega's het eerste onderzoek geupdate hebben met een reactie. Kun je via My Vodafone (website) daarop reageren?
Als het goed is, heb je ook hierover een mail ontvangen.
Daar heb ik op gereageerd en daarbij de brief toegevoegd .. is dat niet zichtbaar?
Ik heb zojuist postnl gebeld maar die sturen me weer door naar jullie .....
Dit kan toch niet waar zijn ?
De brief is helaas niet zichtbaar. Kun je de ingevulde bijlage sturen naar het e-mailadres in het bericht wat ik je zojuist gestuurd heb @Dave1975
Je hoeft geen contact op te nemen met Post.nl. Dit is iets wat wij verder gaan afhandelen en terugkoppelen naar je.
Ik heb je een mail gestuurd met de brief zou je willen kijken of het zo goed is ?
Ik ga je mailadres niet "misbruiken"
Ik heb je e-mail in goede staat ontvangen.
Het document is toegevoegd aan het onderzoek @Dave1975.
Fijn, kun je aangeven hoe lang het nu allemaal gaat duren......?
Mijn collega's die dit behandelen gaan hiermee aan de slag.
Een vermissing van een toestel duurt helaas altijd wat langer omdat er met meerdere partijen zoals (in dit geval) Post.nl geschakeld moet worden.
Zodra je een mail ontvangt en er wordt in vermeld dat er een nieuwe bestelling geplaatst mag worden (afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek), raad ik aan om de bestelling via de winkel te plaatsen.
Indien het toestel voorradig is, kun je het toestel gelijk meenemen. Vergeet niet hiervoor een afspraak te maken via onze website en neem de gegevens mee zoals een geldig ID bewijs @Dave1975
Hoi Steven,
Inmiddels zijn we weer een aantal dagen verder. Ik heb op jouw advies een afspraak gemaakt in de vodafone winkel in Heerlen. Kun je aangeven hoe ver men is met het onderzoek? Mijn geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld. Ik hoor het graag.
Gr Dave Goessen
Hoi @Dave1975,
Ik heb gelijk het onderzoek erbij gepakt. Er is inmiddels een update:
U heeft recentelijk uw overeenkomst verlengd in combinatie met een toestel. U gaf aan dat u het pakket niet heeft ontvangen. Daarna heeft u nogmaals een bestelling gedaan, maar helaas heeft u ook dit 2de pakket niet ontvangen.
Het spijt me te vernemen dat er nu voor de 2de maal een levering mis gaat. Dit is zeer uitzonderlijk en bijzonder vervelend. Ik bied u namens Vodafone mijn excues aan voor het ongemak.
Ik heb ook voor de 2de zending een vermissing opgestart bij PostNL. Met betrekking tot dit onderzoek ontvangt u waarschijnlijk via ons een verklaringsbrief van PostNL. Wij verzoeken u vriendelijk te zijner tijd om mee te werken aan het onderzoek en deze verklaringsbrief naar waarheid in te vullen en zo snel mogelijk te retourneren.
Net zoals bij de 1ste bestelling is ook de 2de bestelling geannuleerd zodat u in afwachting van het onderzoek alvast een nieuwe bestelling kunt doen. Wellicht is het verstandig als u de 3de verlenging in de winkel doet. Sinds vorige week mogen de winkels op afspraak weer open. U kunt een afspraak maken via: https://www.vodafone.nl/informatie/winkel
het staat u natuurlijk vrij om de bestelling nogmaals online of telefonisch te plaatsen.
Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Complaint Services
Je ziet dit ook terug in My Vodafone (app en website) onder het kopje vragen en verzoeken.
Beide onderzoeken lopen op dit moment nog. Dit zijn onderzoeken die langer lopen omdat hiervoor ook contact opgenomen moet worden met de koerier. Vanuit daar moet het ook onderzocht worden. Hierdoor krijg je niet direct een antwoord omdat er meerdere partijen bij betrokken zijn.
Ik heb inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst. Helaas weer telefonisch aangezien de winkels niet dezelfde kortingen kunnen aanbieden. Op goed geluk zullen we maar zeggen.
Laten we het hopen @Dave1975!
Je gelooft het niet, weer geen telefoon.
Ik heb de bezorger kunnen aanhouden, die had mij wel op de scanner staan maar mijn pakket lag niet in de bus. Ik ben er klaar mee......dit kan echt niet....
Nee, dat meen je niet! Dat is wel heel erg. 😞 Vandaar dat zowel mijn collega als ik, adviseerde om langs een van onze winkels te gaan.
Heb je voor mij een ordernummer? Dan maak ik hiervoor ook een onderzoek aan.
order nummer is: 331400921.
ja helaas is het waar. Ik wilde ook naar de winkel (ik had zelfs een afspraak gemaakt) echter, de mevrouw aan de telefoon zei dat ik in de winkel niet dezelfde korting zou krijgen als telefonisch. Ik vind dit erg vreemd aangezien Vodafone toch gewoon Vodafone is lijkt me.......ik heb toen maar besloten de bestelling weer telefonisch te plaatsen. Het is toch ook eigenlijk van de zotte dat je een post.nl niet kunt vertrouwen.
Ik ga nu ook geen nieuwe bestelling meer plaatsen.
Kun je aan de afdeling die hierover gaat doorgeven dat ze mijn order direct annuleren, ik ga niet weer wachten dit zullen ze hopelijk begrijpen.
ik zie nu pas waar dit alles staat in my vodafone,
is het beter als ik via myvodafone verder ga ipv hier?
Hallo, had je het al doorgezet naar de juiste afdeling ?
Ik heb het idee dat Steven vandaag niet aan het werk is. Zodra hij je bericht ziet dan zal hij er verder mee aan de slag gaan en het hier melden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.