JJ.M teleurgest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel retour gestuurd.

Hoe is het mogelijk dat je het toestel retour stuurt naar vodafone, je een email krijgt vanuit vodafone met toestel is binnen dit mail met 7april  na lang vragen en bellen vanuit mij komt er een antwoordt ... het klopt dat de telefoon binnen is gekomen.. maar ik moet zelf contact opnemen met dhl ?    Dus nog 1x de track en trace gegeven toestel binnen.. medewerker van vodafone verkeerd ingevoerd ik geen toestel wel voor betalen a 40€ per maand..   hoe dan    echt teleurgesteld zeer wrange en slechte smaak vodafone

 

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @JJ.M teleurgest ,

 

Als ik het goed begrijp heb je een toestel binnen de bedenktermijn geretourneerd alleen blijkt dat het toestel kwijt is na verzending? Dat is wel even pech, je hoeft trouwens niet met DHL contact op te nemen. Uiteindelijk zal Vodafone een onderzoek opstarten, zo lang je de retour instructies hebt opgevolgd.

 

Ik kan je helaas niet verder helpen, hopelijk kan een moderator je binnenkort meer duidelijkheid geven.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee, dat klinkt niet goed @ JJ.M teleurgest. Wat er precies is gebeurt, zal onderderzocht moeten worden. Ik help je hiermee graag verder (ik vermeld er wel bij dat ik pas maandag weer aanwezig ben). In dit geval moet er een onderzoek aangemaakt worden om alles te corrigeren en te achterhalen wat er precies is gebeurt. 
Je mag mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer en ordernummer
- Track en trace retourmelding
Mocht je liever gelijk geholpen wil worden, dan mag je ons een bericht sturen via Facebook messenger.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@JJ.M teleurgest ik heb helaas niks meer van je vernomen. Speelt dit issue nog steeds, is er een onderzoek aangemaakt of heb je hierover contact opgenomen met mijn collega's? 
Ik hoor het graag van je! 

JJ.M teleurgest
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

********  misschien dat je mij kan bellen op dit nummer ,is trouwens nummer waar het om gaat

Heb zeker contact gehad, maar weer de befaamde kastje naar de muur gehad


Moderator Steven: 06 nummer verwijderd ivm privacy. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat schiet niet op! Is er ook een onderzoek hiervoor aangemaakt @JJ.M teleurgest?

JJ.M teleurgest
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De een zegt van wel

De andere zegt van niet....

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je mag mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer en ordernummer
- Track en trace retourmelding

Ik kijk graag voor je na of er al een onderzoek loopt en zoniet dan maak ik graag een onderzoek voor je aan @JJ.M teleurgest.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Is het inmiddels opgelost @JJ.M teleurgest? Zo niet, dan ontvang ik graag de gegevens zodat ik met je mee kan kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic