Onno72

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel retour gestuurd, bevestiging gekregen, maar zoek???

Vanwege verlenging abonnement heb ik 3 weken geleden een iPhone 6s 64gb ontvangen ivm met een red essential abonnement .
Ik was niet tevreden over het toestel en heb gevraagd of ik hem kon omruilen. Dat kon helaas niet. Ik moest de retourprocedure opstarten, waarna mijn verlenging zou worden geannuleerd. Vervolgens zou ik weer een nieuwe bestelling moeten plaatsen . Dat vond ik al vreemd. Maar heb uiteindelijk binnen 2 weken het toestel retour gestuurd.
Daarvan heb ik ook netjes bericht ontvangen dat mijn retourzending was ontvangen (via email).
Maar een week later stond in mijn Vodafone dat ik nog steeds een abonnement had tot 2018. Deze was nog steeds niet geannuleerd.
Op die manier kan ik natuurlijk geen nieuwe bestelling plaatsen.
Vandaag gebeld met Vodafone , ze geven aan dat ee iemand een fout heeft gemaakt , en dat er nu een onderzoek gaat plaatsvinden of ze het toestel daadwerkelijk retour hebben ontvangen. Ik heb zelfs de bevestigingmail van Vodafone doorgestuurd dat ze het toestel hebben ontvangen, maar ook dat blijkt niet voldoende. Ik vind dit echt geen stijl, nu moet ik nog 10 dagen een onderzoek afwachten voordat ik een nieuwe telefoon en abonnement mag uitzoeken. Telefoniste neem ik niets kwalijk, ze heeft echt haar best gedaan. Maar dit is echt geen service.
Ik raak zo langerzamerhand verzeild in de burocratie van Vodafone en heb geen vertrouwen erin dat het goed gaat komen.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik begrijp dat dit geen fijne ervaring is. Het Forum is echter niet de juiste plek om dit te bespreken. Wat je wel kun bespreken via het Forum staat uitgelegd in onze huisregels. Ik raad je aan om de resultaten van het onderzoek af te wachten en hiervoor contact te houden met onze klantenservice. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic