MauritsleBlanc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel opnieuw inleveren

Beste Vodafone,

Afgelopen vrijdag heb ik voor de tweede keer mijn telefoon ontvangen van Dynafix nadat ik deze had ingeleverd. Eerst was mijn scherm gebarsten en is deze vervangen. Toen ik mijn telefoon terugkreeg zat er echter een rammeltje in mijn iPhone 5.

Naast het feit dat dit al vervelend genoeg is, hebben een aantal van uw medewerkers vervolgens ook nog onbeschoft gedaan aan de telefoon over het feit dat ik mijn ongenoegen uitte over dat als je een toestelverzekering bij jullie afsluit, een vervangend toestel niet is verzekerd, ongeacht of je een verzekering hebt afgesloten, waarvoor je ook €10,- per maand betaalt.

Dit allemaal heeft er al voor gezorgd dat ik niet de allerhoogste pet op heb van de service van Vodafone. Mijn vorige smartphone heb ik al meerdere malen op moeten sturen omdat dit een slecht toestel blijkt te zijn waardoor ik voor de (zogenaamd) betrouwbaardere iPhone heb gekozen.

Om het nog af te toppen heb ik nu van Dynafix een "nieuwe" iPhone gekregen. Dit betwijfel ik echter ten zeerste aangezien de vervangende iPhone precies hetzelfde rammeltje in het toestel heeft zitten. Nu kan het natuurlijk het allergrootste toeval zijn, maar graag wil ik weten hoe dit kan en hoe dit gaat opgelost worden. Voor de derde keer in een maand mijn telefoon inleveren ben ik, zoals jullie wellicht begrijpen, niet erg blij mee.

Wellicht zien jullie dit nu als een opsomming losstaande feiten. Bij mij zijn dit echter geen losstaande feiten meer en wil ik graag van jullie horen hoe dit opgelost kan worden zonder dat ik wéér een tijd mijn telefoon moet inleveren..


3 Reacties 3
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat voor rateltje? Toevallig het rateltje wat bij de camera vandaan komt als je eropt tikt? Dat heeft die van mij ook iig, en de 5 hiervoor ook.
MauritsleBlanc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja daar komt het rateltje wel vandaan. Wel bij een vodafone winkel nagevraagd toen ik het de eerste keer hoorde en deze gaf wel aan dat dit niet de bedoeling is en toen ik mijn telefoon opstuurde werd deze ook "ingewisseld" in ieder geval.

Ken wel genoeg mensen met een iPhone 5 die dit niet horen.
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn eerste had het niet, daarna 2x omgeruild ivm andere problemen (krakend scherm en stof op de lens) en beide hebben het. Die van mijn vader ook. Het is de autofocus van je camera die ratelt. Ook mijn iPad heeft het, is niet schadelijk voor zover ik weet. Grote kans dat je bij het inruilen weer een krijgt met een ratel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic