RuMarSiEs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel nu 2x gerepareerd aan zelfde euvel en nog steeds kapot

Mijn iPhone 5S is de afgelopen paar weken 2 x ter reparatie aangeboden.
Na de eerste keer trad het euvel vrijwel direct weer op, en nu 2 dagen na het terug ontvangen van het toestel is het weer mis....

Het geluid uit de 'ear speaker' valt weg of doet het helemaal niet. Dus bellen kan alleen met oortjes of op de speaker stand.

Ik vind het bijzonder vervelend dat een relatief nieuw toestel (reparaties vielen binnen de garantie) nu voor de 3e keer ter reparatie moet, en ik er geen vertrouwen in heb dat het nu wel goed zal komen.

Daarbij is het ook zeer hinderlijk om telkens of het toestel per post op te sturen (€ 8,60) of naar een Vodafone filiaal te gaan (parkeerkosten, een boel tijd etc)

Geprobeerd met een persoon in contact te komen via het enorme keuze menu, maar dan blijkt na 14 stappen dat je niemand kunt spreken en alleen een van bovenstaande mogelijkheden kunt benutten.
Bijzonder jammer, temeer omdat de reparaties kennelijk niet goed uitgevoerd worden / het niet reparabel is.
Ik vind dat ik Vodafone op dit moment voldoende in de gelegenheid gesteld heb om het probleem op te lossen, en ben van mening dat ik nu recht heb op een nieuw product. Dat had ik dus graag met iemand willen bespreken.

Dus volgende week maar weer naar het filiaal, waar ik vast iemand te spreken krijg die niets kan beslissen en de enige mogelijkheid is om het toestel weer op te sturen, waarna ik dan na enige tijd wéér langs mag komen om het op te halen. Met dus het risico dat het wederom niet goed werkt.

Of heeft iemand nog een ander idee om eerst even de zaak met iemand van Vodafone te bespreken...
Telefoonnummer o.i.d. waar je wel bij iemand uitkomt?
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Defecten kunnen ontstaan, de iPhone 5s bestaat inmiddels al een poos (ik weet niet hoe oud het toestel van je in totaal is). Defecten en mankementen aan het toestellen blijven bestaan (technologie is niet altijd perfect). Bijvoorbeeld een batterij kan na anderhalf jaar zijn capaciteit verliezen.

Mocht het probleem na de derde keer reparatie nog steeds niet zijn verholpen is er de mogelijkheid je toestel te vervangen voor een nieuw toestel. Alsnog hoop ik dat je zonder problemen verder je iPhone kunt gebruiken!

Vriendelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic