Jammer genoeg wil ik een klacht indienen. Ik vind het zeer slechte service vanuit vodafone m.b.t. het leveren van mijn toestel.
Ik heb eerste instantie een Iphone 13 Pro MAX 128GB in het groen besteld. Hier zat helaas 3/4 weken levertijd op.
Toevallig kwam ik een aantal dagen geleden tegen dat de zwarte variant van de Iphone 13 Pro Max op voorraad was. Wat ik erg fijn vond want ik heb het toestel onverwacht best dringend nodig ivm huidige toestel dat niet meer goed functioneert.
Ben naar de winkel gegaan en heb mijn order gewijzigd van groen naar zwart. In de winkel zeiden ze dat het meestal zo is dat je de volgende dag al kunt verwachten dat hij geleverd wordt. En dat je binnen 2/3 uur meer informatie zou krijgen over de levering. Dat vond ik fijn om te horen. Ik kreeg gelijk een mail van de wijziging en het nieuwe aangepaste contract.
Nu zijn we inmiddels 2 dagen verder en heb ik niets meer vernomen van deze levering. Dus wat ze zeiqden in de winkel klopt dus van geen kanten? Heb verschillende keren contact gehad met vodafone chat. Telkens kreeg ik andere antwoorden. Eerst zou het met PostNL komen en de andere medewerker zei dat het via Dynalogic zou lopen.
Deze ochtend nog contact gehad om te vragen wat de status is van de order. Hij ligt klaar voor verzending zeiden ze me. Dus ik dacht: fijn! Hopelijk hoor ik vandaag wat meer.. eind van de middag nog niets binnen gekregen. Dus ik besloot weer te bellen. Dit keer zei een medewerker van status order: goed nieuws, hij is verzonden dus je kunt dynalogics bellen om een afspraak in te plannen voor de levering.
Ik ging dynalogics bellen met het nummer dat de medewerker me gaf. Toen kreeg ik een medewerker van Dynalogics aan de lijn. Ze vroeg naar mijn gegevens. Doorgegeven en wel kwam ze met het antwoord dat de order nog niet is binnengekomen. En dat ik het maandag nog maar eens moest proberen. Toen dacht ik.. wat is hier nu allemaal aan de hand.. ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk hoor ik telkens verschillende verhalen.
Ik besloot weer terug te bellen naar status order. Ik kreeg een andere medewerker aan de lijn. Die ging kijken wat ze kon doen. Even later kwam ze bij me terug en zei. Het is zo dat deze order tijd nodig heeft om te verwerken in het systeem.. er bestaat een kans dat dit een vastloper is. Als je naar 48 uur nog niets hebt gehoord (dat is morgen ochtend) dan is het een vastloper en zouden we je bestelling moeten annuleren en opnieuw moeten aanmaken.. met het risico dat het toestel door iemand anders wordt gereserveerd en ik weer moet wachten op de levering ivm leveringsproblemen. Ik vind het echt een hele slechte en kwalijke zaak dat je afhankelijk bent van een slecht werkend systeem. En daarbij niet eens een oplossing hebt voor de klant. Ja enige mogelijkheid is annuleren en opnieuw bestellen..
Daarna toch weer contact opgenomen met vodafone chat in de app, gewoon omdat iedere medewerker een ander verhaal zegt. En nu zegt deze medewerker weer dat de order gewoon goed is doorgevoerd en dat hij alleen nog verzonden moet worden..
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet geloven. Het is erg irritant dat medewerkers hierin niet op 1 lijn zitten en ik niet weet wat er mee moet gebeuren.
Normaal gesproken ben ik echt te spreken over vodafone en heb ik zeer goede ervaringen. Deze ervaring is echt zeer slecht te noemen, zeker omdat ik geen oplossing heb.
Misschien dat jullie me meer informatie kunnen bieden over het feit hoe het nu daadwerkelijk zit?
Ik hoor graag van jullie,
Groetjes Nick