gunfire512

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel kapot graag nieuwe maar andere is dit mogelijk?

Hoi,
 
ik heb een vraagje mijn BB curve 8520 is zo'n beetje kapot en ik wil graag een nieuw toestel maar ik wil dat veranderen van abonnement en dan graag met een nieuwe toestel is dit mogelijk zoja? hoe en uit welke toestellen kan ik dan kiezen etc
 
Groetjes
justin verhart
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Volgens mij is in jouw geval het beste advies om even naar een Vodafone-winkel te gaan.
 
Normaliter zou je kunnen volstaan om even op de site van Vodafone te kijken, maar ik heb het gevoel dat je nog niet erg thuis bent in de mogelijkheden die er allemaal zijn, en dat zijn er nogal wat. Je zou door de bomen het bos niet meer zien.
 
Om zeker te zijn dat je op basis van een goed advies het juiste abonnement en toestel kiest, zou ik dus een bezoekje aan de winkel inplannen, zodat 1 van onze adviseurs je daarmee kan helpen.
 
Vergeet niet je ID-bewijs mee te nemen, of indien je jonger dan 18 zou zijn  iemand die voor jou kan tekenen, dan moet het dik in orde komen.
 
Veel succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Volgens mij is in jouw geval het beste advies om even naar een Vodafone-winkel te gaan.
 
Normaliter zou je kunnen volstaan om even op de site van Vodafone te kijken, maar ik heb het gevoel dat je nog niet erg thuis bent in de mogelijkheden die er allemaal zijn, en dat zijn er nogal wat. Je zou door de bomen het bos niet meer zien.
 
Om zeker te zijn dat je op basis van een goed advies het juiste abonnement en toestel kiest, zou ik dus een bezoekje aan de winkel inplannen, zodat 1 van onze adviseurs je daarmee kan helpen.
 
Vergeet niet je ID-bewijs mee te nemen, of indien je jonger dan 18 zou zijn  iemand die voor jou kan tekenen, dan moet het dik in orde komen.
 
Veel succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic