Afgelopen week heb ik een Samsung Galaxy S24 Ultra bestelt I.c.m. een abonnement. Toen ik de Track&Trace code kreeg, stond er een leverdatum en levertijd vermeld. Hier ben ik dan ook voor thuis gebleven. Helaas kwam er die dag niks en stond de status plots op 'Bezorgtijd onbekend'. Ik heb PostNL gebeld, waarna PostNL direct aangaf dat het niet meer geleverd zou worden en ik Vodafone moest bellen om een onderzoek te starten. Dit heb ik dus gedaan, maar ik moest afwachten want de medewerker gaf aan 'dat had ik ook met een pakketje, uiteindelijk werd het geleverd'. Oke, prima. De dag erna veranderde er niks, maar ik wist dat PostNL die dag voor een ander pakketje kwam. Ik vroeg of de bezorger iets bij had, maar dat was niet zo helaas. Weer contact opgenomen met Vodafone, ik moest weer wachten werd aangegeven. De volgende dag stond er plotseling 'Pakket geleverd' met een tijdstip erbij toen ik gewoon thuis was. Op de camera's was tevens geen bezorger te bekennen. Ik heb toen weer contact opgenomen met Vodafone waarna ze zeiden een onderzoek te laten starten. Ik vroeg of het abonnement geannuleerd kon worden zodat ik de telefoon opnieuw kon bestellen, mijn telefoon is namelijk kapot. Ze gaven aan dat het pas geannuleerd kan worden wanneer er iets uit het onderzoek komt, wat weleens maanden kan duren.
Al die tijd werd ik niet serieus genomen, niet geloofd, medewerkers kwamen met erg vreemde argumenten en ik wordt in geen enkele vorm tegemoet gekomen door Vodafone. Mijn man en ik hebben beide een abonnement bij Ziggo en Vodafone, we wilde beide dezelfde telefoon bestellen maar nu dit gebeurd is, voelen we ons niet meer thuis bij Ziggo Vodafone.