Hallo allemaal,
Ik wordt nu al drie dagen door Vodafone alle kanten opgestuurd, behalve de goede.
Wij zijn op vakantie voor een langere periode in Zuid-Amerika en nu is van de week helaas mijn telefoon gestolen. Na contact met Vodafone is mijn e-sim geblokkeerd.
Nu wil ik mijn e-sim overzetten op een andere iPhone, maar Vodafone wilt niet echt meehelpen. Het kostte twee dagen om 2FA van My Vodafone te laten uitzetten, maar dat heeft uiteindelijk geen zin, want we worden verplicht om fysiek naar een winkel te gaan om een nieuwe e-sim te krijgen. Wij zijn nog 5 maanden op rondreis, dus dat is helaas niet mogelijk.
Er moet toch een andere optie zijn om een digitale! simkaart over te zetten zonder dat nummerverificatie mogelijk is. Heb gevraagd of het met een ander nummer kan, zoals bijv. mijn vriend, die ook Vodafone klant is, en op hetzelfde adres woont. En de medewerken van messenger chat zei, ja dat kan je wijzigen bij contactgegevens. Dat klopt inderdaad, maar dan krijg je weer een sms naar het originele nummer om het te kunnen wijzigen, dat gaat dus niet. Oftewel, een hoop gedoe en frustratie na drie dagen zonder een oplossing.
Iemand die wel een idee heeft hoe we dit kunnen oplossen? Fysiek naar Nederland is gewoon een hele dure/bizarre optie, voor een e-sim! k heb de originele e-sim qr-code en code nog, maar weet niet of dat iets helpt.