Timenmaria

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel besteld - order geannuleerd

Kreeg een mail order geannuleerd 

hie kan dit is al betaald

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Timenmaria 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een annulering van jouw order is altijd even flink schrikken. Vooral omdat je de betaling ook al hebt voldaan. Ik kan mij goed voorstellen dat je wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Ik heb helaas geen gegevens van je, dus ik kon niet een kijkje achter de schermen nemen. Heb je toevallig na de tip van @Energieboy al contact gehad met één van mijn collega's? Laat het ons vooral weten. Wil je al dat ik er voor je in duik, dan wil ik je vragen om jouw Community profiel aan te vullen met jouw gegevens. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan? Dan duik ik erin. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Timenmaria 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee hoe dit kan, je kan beter even wachten op iemand van Vodafone om je te helpen. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze gelijk voor je kijken. 

Wil je niet wachten, neem dan contact op met klantenservice van Vodafone. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Timenmaria 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een annulering van jouw order is altijd even flink schrikken. Vooral omdat je de betaling ook al hebt voldaan. Ik kan mij goed voorstellen dat je wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Ik heb helaas geen gegevens van je, dus ik kon niet een kijkje achter de schermen nemen. Heb je toevallig na de tip van @Energieboy al contact gehad met één van mijn collega's? Laat het ons vooral weten. Wil je al dat ik er voor je in duik, dan wil ik je vragen om jouw Community profiel aan te vullen met jouw gegevens. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan? Dan duik ik erin. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic