Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Bijna twee weken geleden een aanvraag gedaan om het laatste gedeelte van mijn toestel af te kopen en nog steeds geen afkoopsom in mijn mailbox hoe is dit mogelijk dat het zo lang moet duren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Kimberkey1992 Ik zie dat het maandag en dinsdag is aangevraagd. Normaal gesproken krijg je ongeveer binnen 3 werkdagen een mail met het totaal bedrag. In het eerste onderzoek is terug gekoppeld naar mijn collega die het onderzoek heeft aangemaakt, dat de order van de verlenging uit het systeem moet daarvoor. Dit is inmiddels gedaan en terug gezet naar mijn collega's die dit behandelen. Mijn collega's zullen dit na het weekend oppakken en een mail naar je sturen.
Groet,
Steven
Hoi @Kimberkey1992
Dat is wel heel vervelend, zeker als je deze wilt afkopen. Dit is een klant helpt klant Community, dus ik kan je als klant daarmee niet helpen.
Morgen is er weer een Vodafone Community medewerker aanwezig, misschien dat die je kan helpen. En anders zou ik je adviseren om nog maar eens een bericht te sturen. Wel vreemd dat het zo lang duurt. Succes en ik hoop dat je snel een antwoord krijgt.
Hoi @Kimberkey1992,
Dat duurt wel heel lang! Ik kijk graag met je mee hiervoor!
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht voor de verificatie:
Naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en natuurlijk ook je mobiele nummer.
Kun je mij ook je e-mailadres sturen waar het op aangevraagd mag worden?
Ik hoor graag van je!
Groet,
Steven
@Kimberkey1992 Ik zie dat het maandag en dinsdag is aangevraagd. Normaal gesproken krijg je ongeveer binnen 3 werkdagen een mail met het totaal bedrag. In het eerste onderzoek is terug gekoppeld naar mijn collega die het onderzoek heeft aangemaakt, dat de order van de verlenging uit het systeem moet daarvoor. Dit is inmiddels gedaan en terug gezet naar mijn collega's die dit behandelen. Mijn collega's zullen dit na het weekend oppakken en een mail naar je sturen.
Groet,
Steven
@Steven is dit voor mij bedoeld? Ik snap hier helemaal niks van
@Kimberkey1992 Excuus, het tweede bericht heb ik weg gehaald. Het eerste bericht is wel voor jou. :).
Groet,
Steven
Heb je inmiddels een mail ontvangen met het totaalbedrag @Kimberkey1992?
@Steven ja net nog even gebeld en 5 minuten later had ik hetmailtje en gelijk betaald uiteraard! Bedankt. Voor de hulp en informatie groetjes
Super! Heel graag gedaan @Kimberkey1992
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...