Kimberkey1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel afkoping

Bijna twee weken geleden een aanvraag gedaan om het laatste gedeelte van mijn toestel af te kopen en nog steeds geen afkoopsom in mijn mailbox hoe is dit mogelijk dat het zo lang moet duren? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Kimberkey1992  Ik zie dat het maandag en dinsdag is aangevraagd. Normaal gesproken krijg je ongeveer binnen 3 werkdagen een mail met het totaal bedrag. In het eerste onderzoek is terug gekoppeld naar mijn collega die het onderzoek heeft aangemaakt, dat de order van de verlenging uit het systeem moet daarvoor. Dit is inmiddels gedaan en terug gezet naar mijn collega's die dit behandelen. Mijn collega's zullen dit na het weekend oppakken en een mail naar je sturen. 

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kimberkey1992 

Dat is wel heel vervelend, zeker als je deze wilt afkopen. Dit is een klant helpt klant Community, dus ik kan je als klant daarmee niet helpen. 

Morgen is er weer een Vodafone Community medewerker aanwezig, misschien dat die je kan helpen. En anders zou ik je adviseren om nog maar eens een bericht te sturen. Wel vreemd dat het zo lang duurt. Succes en ik hoop dat je snel een antwoord krijgt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kimberkey1992,
 

Dat duurt wel heel lang! Ik kijk graag met je mee hiervoor!
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht voor de verificatie: 
Naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en natuurlijk ook je mobiele nummer.
Kun je mij ook je e-mailadres sturen waar het op aangevraagd mag worden?

Ik hoor graag van je! 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Kimberkey1992  Ik zie dat het maandag en dinsdag is aangevraagd. Normaal gesproken krijg je ongeveer binnen 3 werkdagen een mail met het totaal bedrag. In het eerste onderzoek is terug gekoppeld naar mijn collega die het onderzoek heeft aangemaakt, dat de order van de verlenging uit het systeem moet daarvoor. Dit is inmiddels gedaan en terug gezet naar mijn collega's die dit behandelen. Mijn collega's zullen dit na het weekend oppakken en een mail naar je sturen. 

 

Groet,

Steven

Kimberkey1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven  is dit voor mij bedoeld? Ik snap hier helemaal niks van 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Kimberkey1992  Excuus, het tweede bericht heb ik weg gehaald. Het eerste bericht is wel voor jou. :). 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een mail ontvangen met het totaalbedrag @Kimberkey1992?

Kimberkey1992
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven  ja net nog even gebeld en 5 minuten later had ik hetmailtje en gelijk betaald uiteraard! Bedankt. Voor de hulp en informatie groetjes

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Heel graag gedaan @Kimberkey1992 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic