Stefnjaider

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel afbetalen

Goedemiddag,

 

Ik heb een aantal dagen geleden een verzoek ingediend via de e-mail om een voorstel te krijgen om mijn toestelkrediet af te betalen. Zouden jullie dit voorstel willen oppakken? Ik heb in een ander topic gezien dat een moderator dit direct voor een klant heeft kunnen verzorgen. Ik zou hier erg mee geholpen zijn. Dan kan ik meteen de afbetaling in orde gaan maken i.v.m. een hypotheekaanvraag.

 

Bij voorbaat dank.

 

Groet Stephan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Stefnjaider 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet waar je dit dan heeft gelezen, dat een Vodafone medewerker je daar direct mee helpen kan, want dat is niet zo. Er is een procedure die gevolgd moet worden en daar kan een medewerker van Vodafone ook niet zoveel aan, of mee doen. Je zal moeten afwachten tot je bericht krijgt van de betreffende afdeling.

Als je een lening aangaat, dan los je elke maand een deel af. Het bedrag dat je aflost staat op je rekening onder het kopje Toestelbetaling.

Heb je al een toestellening en wil je daar vanaf? Als je de lening hebt afgesloten op of na 1 mei 2017 kun je het openstaande bedrag in een keer aflossen.

In één keer aflossen?

  • Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar de mogelijkheden
  • Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  • Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  • Je betaalt het resterende bedrag
  • We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  • Binnen 5 werkdagen melden we de lening af bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Zie pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Stefnjaider 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet waar je dit dan heeft gelezen, dat een Vodafone medewerker je daar direct mee helpen kan, want dat is niet zo. Er is een procedure die gevolgd moet worden en daar kan een medewerker van Vodafone ook niet zoveel aan, of mee doen. Je zal moeten afwachten tot je bericht krijgt van de betreffende afdeling.

Als je een lening aangaat, dan los je elke maand een deel af. Het bedrag dat je aflost staat op je rekening onder het kopje Toestelbetaling.

Heb je al een toestellening en wil je daar vanaf? Als je de lening hebt afgesloten op of na 1 mei 2017 kun je het openstaande bedrag in een keer aflossen.

In één keer aflossen?

  • Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar de mogelijkheden
  • Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  • Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  • Je betaalt het resterende bedrag
  • We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  • Binnen 5 werkdagen melden we de lening af bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Zie pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om de aanvraag te plaatsen voor de toestelkosten af te betalen @Stefnjaider? Het is helaas niet mogelijk om dit direct te regelen. Hiervoor moet een aanvraag geplaatst worden bij de desbetreffende afdeling. Zodra de aanvraag geplaatst is, ontvang je binnen 3 tot 5 werkdagen een mail over het afkopen van je toestel. Hierin staat het totaalbedrag van het toestel in. Zodra je akkoord bent, krijg je een factuur om het toestel te voldoen. Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic