Carlosinho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toegang My Vodafone account

Helaas kan ik geen toegang krijgen tot MyVodafone account. Ik heb een nieuw toestel met een abonnement dat pas 23-01-2023 ingaat i.v.m. overstap van T-Mobile. Wel zou ik graag Red Together extra abonnementen toe willen voegen aan mijn abonnement. Daarvoor moet ik echter in kunnen loggen in MyVodafone, dat lukt echter niet omdat er geen 06 bekend is en de mail pakt hij helaas ook niet.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Carlosinho 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welkom bij Vodafone, zullen we maar zeggen 🙂
Je kan je pas registeren voor My Vodafone op het moment dat je abonnement bij Vodafone ingaat. Ik heb mij altijd laten vertellen dat het eerder niet mogelijk is. Of ik moet het mis hebben, daar kan @Cecilia je vast wel wat meer over vertellen. Pas dan kan je weer een abonnement toevoegen. Mijn advies is dan ook, hoe vervelend het is, nog even geduld te hebben 😉. Maar goed, er komt nog iemand van Vodafone langs en die kan mijn info bevestigen of misschien dat ze nog een tip heeft.

Fijne jaarwisseling alvast en wees voorzichtig met vuurwerk 😀

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Carlosinho, welkom hier!

Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt afgesloten. Het is nog even wachten, maar dan behoor jij ook tot de Vodafone club! 🙂 Zoals @Energieboy al aangeeft klopt het dat je je pas kan registeren voor My Vodafone met een actief abonnement. Eerder kan niet, want er is dan geen koppeling met een bestaand abonnement. Vanaf dat moment is het dus ook pas mogelijk om wijzigingen aan te brengen zoals het toevoegen van Red Together abonnementen. Ik moet dus helaas nog even een beroep doen op je geduld. Sorry!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Carlosinho 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welkom bij Vodafone, zullen we maar zeggen 🙂
Je kan je pas registeren voor My Vodafone op het moment dat je abonnement bij Vodafone ingaat. Ik heb mij altijd laten vertellen dat het eerder niet mogelijk is. Of ik moet het mis hebben, daar kan @Cecilia je vast wel wat meer over vertellen. Pas dan kan je weer een abonnement toevoegen. Mijn advies is dan ook, hoe vervelend het is, nog even geduld te hebben 😉. Maar goed, er komt nog iemand van Vodafone langs en die kan mijn info bevestigen of misschien dat ze nog een tip heeft.

Fijne jaarwisseling alvast en wees voorzichtig met vuurwerk 😀

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Carlosinho, welkom hier!

Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt afgesloten. Het is nog even wachten, maar dan behoor jij ook tot de Vodafone club! 🙂 Zoals @Energieboy al aangeeft klopt het dat je je pas kan registeren voor My Vodafone met een actief abonnement. Eerder kan niet, want er is dan geen koppeling met een bestaand abonnement. Vanaf dat moment is het dus ook pas mogelijk om wijzigingen aan te brengen zoals het toevoegen van Red Together abonnementen. Ik moet dus helaas nog even een beroep doen op je geduld. Sorry!

Carlosinho
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hmm **bleep**.. dit heeft dan wel tot gevolg dat mensen die ik toe wil voegen nog 2 maanden moeten wachten met hun abonnement aangezien zij ook een maand opzegtermijn hebben?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, dat klopt, dit zie je helemaal goed. 
Je bent eigenlijk nog geen klant bij Vodafone en je abonnement is nog niet ingegaan. Daarom kan je nog niemand toevoegen en dit kan wel zodra je abonnement start en dat is pas op 23 januari 2023. Pas dan ben je klant met een actieve abonnement en kan je mensen toevoegen. Niets vreemds aan en begrijpelijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic