KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Tip: Alle cases in de nieuwe My Vodafone!

Hey Allemaal!

Ik ga jullie een hoop tijd besparen. Het namelijk al niet leuk wanneer je ergens tegen aan loopt waarvoor een collega van me een case moet aanmaken voor bijvoorbeeld de technische dienst of een backoffice.

Je kunt nu in de My Vodafone je gehele case volgen en zelfs communiceren met degene die het in behandeling heeft!

Dit kan via My Vodafone > Vragen en Verzoeken


Klik op Overzicht vragen en verzoeken:


Klik hier op het casenummer dat je wilt bekijken. En zie:


Tadahhh

Dit scheelt je een hoop tijd en menu's 🙂

Groetjes!
Kevin
3 Reacties 3
adevries2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat betekent het als case gesloten is? Hier kan ik niks over vinden. Via my Vodafone zie ik ook geen verdere info.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11985Posts
  • 3504Oplossingen
  • 3129Likes
Goed geschreven Kevin.
Ook wel heel aardig dat je aan je collega's denkt 😛
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi adevries2,

Wanneer een case gesloten is, is deze volledig afgerond. Wat de uitkomst van de case is, zou je in sommige gevallen kunnen zien in My Vodafone.
Heb je gekeken via My Vodafone bij 'Vragen & Verzoeken'? Mocht hier niks te vinden zijn, dan zou je even contact op kunnen nemen met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen voor je nakijken wat de uitkomst van de case is.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic