NynkeXx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Time-out abonnement

Beste Vodafone,

Een aantal maanden geleden heb ik een abonnement bij jullie afgesloten, met de veronderstelling dat wanneer ik naar het buiteland verhuis voor een periode ik mijn abonnement kon stopzetten zonder biijkomende kosten. Voor de duidelijkheid, ik ga op stage naar Londen en kan daar dus geen gebruik maken van mijn abonnement, zonder dat extra kosten ga maken. Dus om deze reden dacht ik dat een Timo-out van mijn abonnement een goed idee zou zijn. Dit is mij overigens bij de winkel geadviseerd, hierbij werd mij verteld dat alleen doormiddel van het invullen van een formulier mijn abonnement zonder extra kosten stop kan worden gezet. Echter kom ik er een aantal dagen geleden achter dat wanneer je gebruik wilt maken van deze dienst er eerst 20,85 in rekening wordt gebracht. Dit was mij echter niet verteld. Ach ja eenmallig 20,85 is nog te overzien, toch vind ik het belachelijk dat wanneer Time-out wordt gebruikt dat dit in rekening wordt gebracht. Na dat ik mijn eerste gegevens had ingevuld, kwam ik op een aantal voorwaarden. Waaronder dat wanneer er gebruik wordt gemaakt van de Time-out dat alle aanbiedingen/acties die op het abonnement gelden beeindigd worden. Ik wist echter niet of dit bij mij van toepassing was. Nadat ik gebeld heb met de klanteservice is mij verteld dat mijn abonnement verdubbeld wordt!!! Dit is toch een absurte regeling. Nadat ik al jaren trouwe klant ben van vodafone is dit mij vies tegengevallen! Ik wordt dus dubbel gestraft doordat ik op stage moet. Eerst 20,85 betalen en daarna i.p.v. 22.50 te betalen voor mijn abonnement 45 euro betalen. Wat een goede regeling vodafone!! Belachelijk andere woorden heb ik er niet voor!!

Ik adviceer mensen dus goed naar de voorwaarden te kijken voordat je een poot uitgetrokken wordt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Gizmo,

Volgens mij is het:
20 min bellen
20 min gebeld worden
20 sms-jes sturen
35 MB data

Ik had dit afgelopen mei ook in Duitsland gebruikt, is reuze handig en je weet precies wat je betaald per dag. En ik kreeg keurig een SMS dat ik 80% van mijn databundel had gebruikt. Ik kan het iedereen aanraden, kijk wel even of het land waar je naartoe gaat onder de voordeellanden valt.

Groetjes, ND

Bekijk in context

4 Reacties 4
ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Nynke,

Misschien moet je eens kijken naar andere opties. Ik snap dat het vervelend is als je korting vervalt. Ik weet niet hoe lang je op stage gaat, maar je kunt jouw telefoon ook meenemen. Sluit dan bijvoorbeeld de voordelige Alles in 1 Op Reis bundel aan. Dan vallen de extra kosten reuze mee. Je kunt gebruik blijven maken van je telefoon en je houdt je korting.

Groetjes, ND
Gizmo1

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Nynke en ND,

ik was gisteren op de site van Vodafone aan het kijken. Ik zocht namelijk ook informatie over de Time Out regeling.

In de voorwaarde staat inderdaad dat je moet betalen voor het omzetten van € 20,85 en dat je abonnement wordt geblokkeerd. Voor mij was dit geen optie omdat ik die maanden, dat ik in het buitenland ben, wel wil bellen en sms'en met het thuisfront.

Ik heb gekozen zoals ND aangeeft voor de Alles-in-1 op Reis bundel. Dan betaal je € 2,- voor 20 minuten bellen, en gebeld worden, 20 sms versturen en 35 MB aan data.
En gebruik je het een dag niet, dan betaal je ook niks. Lijkt me best een goede optie.
En je weet zeker dat je iedere maand hetzelfde bedrag aan abonnementskosten betaalt en blijft betalen 🐵





ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Gizmo,

Volgens mij is het:
20 min bellen
20 min gebeld worden
20 sms-jes sturen
35 MB data

Ik had dit afgelopen mei ook in Duitsland gebruikt, is reuze handig en je weet precies wat je betaald per dag. En ik kreeg keurig een SMS dat ik 80% van mijn databundel had gebruikt. Ik kan het iedereen aanraden, kijk wel even of het land waar je naartoe gaat onder de voordeellanden valt.

Groetjes, ND
Gizmo1

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ND,

ooh, ik zie dat ik het een beetje onhandig heb verwoord. Goed dat je dit opmerkt, ND.
Niet dat men denkt dat je maar 20 minuten in totaal hebt. Maar het is dus 20 minuten bellen. En je kunt ook 20 minuten lang gebeld worden.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic