Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Tijdelijke stop bestellingen iPhone 5 via Online shop en Telesales




Hi allemaal,

Vanwege een beperkte beschikbaarheid van de iPhone 5 en de enorme vraag, waardoor er een groot aantal orders momenteel "in de wacht staan", hebben wij besloten om een tijdelijke stop te zetten op het bestellen van de iPhone 5 via de online shop en via TeleSales.

Via de fysieke winkels is het natuurlijk wel nog mogelijk om een iPhone 5 te kopen zolang de voorraad strekt. Zo ook bij BelCompany en andere derden. Bovenstaande geldt enkel voor de Vodafone online shop en telefonische verkoop.

Zodra er weer nieuwe voorraad is zullen wij dat natuurlijk ook hier aangeven en zal de verkoop weer starten!


Update 02/11/2012:

De tijdelijke verkoopstop van de iPhone 5 via online en telefonische verkoop bij Vodafone zal vanaf dit moment weer opgeheven worden.
Dit betekent dat er weer bestellingen kunnen worden geplaats via de eshop of de telefonische verkoop.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
WebIndo schreef:


Als men mij zoekt, dan zit ik weer in die diezelfde put waar ik de afgelopen tijd in zat en als je goed bij de put luistert........dan hoor je me de gehele dag continue de internetsite 'refreshen' om te kijken of die 64GB wit eindelijk te leveren is.

Groet,
een wanhopige iPhone 64Gb wit liefhebber.
*gooit een touw de put in*

Ik zie ondertussen een "beperkt leverbaar" stickertje op de site. Misschien kun je het nog een keer proberen!

Wel geen drastische dingen gaan doen met dat touw als hij er toch nog niet is hoor! 😉

Bekijk in context

75 Reacties 75
marijn21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Stevie,
 
De bestelligen die er al uit zijn, gaan die wel door?
 
Gr Marijn
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi marijn21,

Er kan niet meer besteld worden voorlopig maar de bestellingen die al zijn gedaan lopen gewoon door.
Je toestel komt zodra er weer voorraad is 🙂



wbtje

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer woorden de vooraden weer verwacht? Dit is natuurlijk een slechte zaak......
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
hoezo onbenullig, laat me dan iig een reservering plaatsen!
 
Nu ben ik verplicht elke keer op de site te kijken om deze telefoon te bestellen.
Kijk ik een dag niet, is die straks weer gesloten vanwege de populariteit!
 
 
Erg jammer, nu dwing je klanten te kijken naar andere providers.............
040Rob

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus door een fout aan de kant van Vodafone (die mijn eerdere telefonische order niet kunnen vinden), moet ik langer wachten?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
randyjc schreef:
hoezo onbenullig, laat me dan iig een reservering plaatsen!

Nu ben ik verplicht elke keer op de site te kijken om deze telefoon te bestellen.
Kijk ik een dag niet, is die straks weer gesloten vanwege de populariteit!


Erg jammer, nu dwing je klanten te kijken naar andere providers.............
Hi randyjc,

De toestellen zijn in heel Nederland schaars en iedereen is afhankelijk van Apple voor het aanleveren van de toestellen.
Uiteraard willen we onze klanten niet teleurstellen maar hoe langer de wachtrij hoe meer klanten zullen worden teleurgesteld.
Niemand wil namelijk lang wachten op zijn of haar toestel maar als die verkoop doorgaat dan zal dat wel het gevolg zijn.

Vandaar dat de verkoop nu even stopgezet is. Wanneer de verkoop weer verder gaat zul je het op onze site kunnen zien 🙂


randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Hi Arina,
 
Ik snap dat het overal schaars is, maar ik wil alleen maar een reservering plaatsen en er niet meer naar omkijken.

Nu ben ik verplicht om elke dag Vodafone.nl in mijn browser te typen en kijken of de iPhone5 alweer te bestellen is.
 
ik wil gewoon netjes achterin de rij staan en wanneer mogelijk één stapje vooruit doen totdat ik aan de beurt ben.
 
MvG,
 
RandyJC
 
PS, dit kan simpel opgelost worden door te vermelden dat er lange leveringstijden zijn op dit toestel.

iig bedankt voor je tijd om dit te beantwoorden.
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil niet hier de forum mods of vodafone aanvallen maar het is wel vrij amateuristisch dat er vrijwel geen info is
over wanneer de volgende levering van Apple is. Bij Apple werken toch een groot aantal mensen op de desbetreffende afdeling
die slim genoeg zijn en gebruik kunnen maken van systemen over hoe en wanneer aan bepaalde landen/bedrijven een x aantal
volgende Iphones geleverd kunnen worden. Dat zal niet gebeuren per hand en wild gokken.
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
randyjc schreef:
hoezo onbenullig, laat me dan iig een reservering plaatsen!

Nu ben ik verplicht elke keer op de site te kijken om deze telefoon te bestellen.
Kijk ik een dag niet, is die straks weer gesloten vanwege de populariteit!


Erg jammer, nu dwing je klanten te kijken naar andere providers.............
Als je je abonneert op dit topic op het forum, dan krijg je vanzelf per mail een melding als er een update is.
Ik zal hier namelijk een update geven als de verkoop weer opent.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
wbtje schreef:
Wanneer woorden de vooraden weer verwacht? Dit is natuurlijk een slechte zaak......
Dit is moeilijk te zeggen. Alle voorraden die binnenkomen (hoe minimaal deze zijn) worden ingezet om bestaande bestellingen af te handelen en uit te leveren. Zodra de orders in de wacht weer afnemen zal de verkoop weer starten. Hou het forum in de gaten voor updates hierover!
Michas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb een vraag: Ik heb een "reservering" gemaakt bij Belcompany winkel in Utrecht. Wanneer zij nieuwe iPhone 5 voor vrije voorraad binnen krijgen krijg ik een telefoontje en kom ik langs om Vodofone abonnement af te sluiten met de iPhone 5. Dit is op zich  natuurlijk geen vaste reservering, versturen jullie die telefoons nog wel naar de Belcompany winkels? Of Komen die voorlopig achteraan in de rij en zal die wachttijd van +/- 3 weken die ze in de winkel afgaven daarmee waarschijnlijk niet gehaald worden?

Thanks!
M.
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@ randyjc,
 
Ik wilde eerst zeggen, ok dan bestel je hen toch bij Apple.., maar o nee, niet alleen Vodafone maar ook Apple
stopt er effe mee....!
 
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
JKorner schreef:
Ik wil niet hier de forum mods of vodafone aanvallen maar het is wel vrij amateuristisch dat er vrijwel geen info is
over wanneer de volgende levering van Apple is. Bij Apple werken toch een groot aantal mensen op de desbetreffende afdeling
die slim genoeg zijn en gebruik kunnen maken van systemen over hoe en wanneer aan bepaalde landen/bedrijven een x aantal
volgende Iphones geleverd kunnen worden. Dat zal niet gebeuren per hand en wild gokken.
 
Vodafone en de mods kan je er ook niet op aanvallen want kijk eens...https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Eddyonline schreef:
JKorner schreef:
Ik wil niet hier de forum mods of vodafone aanvallen maar het is wel vrij amateuristisch dat er vrijwel geen info is
over wanneer de volgende levering van Apple is. Bij Apple werken toch een groot aantal mensen op de desbetreffende afdeling
die slim genoeg zijn en gebruik kunnen maken van systemen over hoe en wanneer aan bepaalde landen/bedrijven een x aantal
volgende Iphones geleverd kunnen worden. Dat zal niet gebeuren per hand en wild gokken.
Vodafone en de mods kan je er ook niet op aanvallen want kijk eens...https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

Dankjewel Eddy voor de info! Dit wist ik nog niet, dus kudo's voor jou dat je deze bijdrage levert!!!

randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
'abboneren' is niet klikbaar in onderwerp opties?
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nederland zal misschien niet zo serieus worden genomen aangezien je op apple.com/uk en /us je hem nog wel kan bestellen.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
randyjc schreef:
'abboneren' is niet klikbaar in onderwerp opties?
Dan moet je je mailadres nog verifiëren.
Dat doe je door naar je persoonlijke instellingen te gaan, dan e-mail te kiezen en daar kun je klikken op e-mail verifiëren.
Dan krijg je een mailtje om je te verifiëren en als dat is gelukt dan kun je je abonneren :).

Als het niet lukt laat het dan maar even weten.

arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Zoals ik op de site van apple kijk is hij wel te bestellen, alleen duurt het 3 tot 4 weken eer hij binnen is.
Eigenlijk exact hetzelfde als op apple.co.uk
 
Dus dat we ander behandeld worden in NL lijkt me wel mee te vallen.
 
Hoop alleen wel dat Vodafone snel ze weer beschikbaar maakt om te bestellen, want de 21e ben ik aan de beurt om te verlengen 🙂
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
arjan_v_h schreef:
Zoals ik op de site van apple kijk is hij wel te bestellen, alleen duurt het 3 tot 4 weken eer hij binnen is.
Eigenlijk exact hetzelfde als op apple.co.uk
 
Dus dat we ander behandeld worden in NL lijkt me wel mee te vallen.
 
Hoop alleen wel dat Vodafone snel ze weer beschikbaar maakt om te bestellen, want de 21e ben ik aan de beurt om te verlengen 🙂
 
Nu is die inderdaad weer te bestellen Arjan, gisteren was er ook een stop bij Apple.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic