Opgelost! Ga naar oplossing.
WebIndo schreef:*gooit een touw de put in*
Als men mij zoekt, dan zit ik weer in die diezelfde put waar ik de afgelopen tijd in zat en als je goed bij de put luistert........dan hoor je me de gehele dag continue de internetsite 'refreshen' om te kijken of die 64GB wit eindelijk te leveren is.
Groet,
een wanhopige iPhone 64Gb wit liefhebber.
randyjc schreef:Hi randyjc,
hoezo onbenullig, laat me dan iig een reservering plaatsen!
Nu ben ik verplicht elke keer op de site te kijken om deze telefoon te bestellen.
Kijk ik een dag niet, is die straks weer gesloten vanwege de populariteit!
Erg jammer, nu dwing je klanten te kijken naar andere providers.............
randyjc schreef:Als je je abonneert op dit topic op het forum, dan krijg je vanzelf per mail een melding als er een update is.
hoezo onbenullig, laat me dan iig een reservering plaatsen!
Nu ben ik verplicht elke keer op de site te kijken om deze telefoon te bestellen.
Kijk ik een dag niet, is die straks weer gesloten vanwege de populariteit!
Erg jammer, nu dwing je klanten te kijken naar andere providers.............
wbtje schreef:Dit is moeilijk te zeggen. Alle voorraden die binnenkomen (hoe minimaal deze zijn) worden ingezet om bestaande bestellingen af te handelen en uit te leveren. Zodra de orders in de wacht weer afnemen zal de verkoop weer starten. Hou het forum in de gaten voor updates hierover!
Wanneer woorden de vooraden weer verwacht? Dit is natuurlijk een slechte zaak......
JKorner schreef:
Ik wil niet hier de forum mods of vodafone aanvallen maar het is wel vrij amateuristisch dat er vrijwel geen info is
over wanneer de volgende levering van Apple is. Bij Apple werken toch een groot aantal mensen op de desbetreffende afdeling
die slim genoeg zijn en gebruik kunnen maken van systemen over hoe en wanneer aan bepaalde landen/bedrijven een x aantal
volgende Iphones geleverd kunnen worden. Dat zal niet gebeuren per hand en wild gokken.
Vodafone en de mods kan je er ook niet op aanvallen want kijk eens...https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Eddyonline schreef:JKorner schreef:
Ik wil niet hier de forum mods of vodafone aanvallen maar het is wel vrij amateuristisch dat er vrijwel geen info is
over wanneer de volgende levering van Apple is. Bij Apple werken toch een groot aantal mensen op de desbetreffende afdeling
die slim genoeg zijn en gebruik kunnen maken van systemen over hoe en wanneer aan bepaalde landen/bedrijven een x aantal
volgende Iphones geleverd kunnen worden. Dat zal niet gebeuren per hand en wild gokken.
Vodafone en de mods kan je er ook niet op aanvallen want kijk eens...https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Dankjewel Eddy voor de info! Dit wist ik nog niet, dus kudo's voor jou dat je deze bijdrage levert!!!
randyjc schreef:Dan moet je je mailadres nog verifiëren.
'abboneren' is niet klikbaar in onderwerp opties?
arjan_v_h schreef:
Zoals ik op de site van apple kijk is hij wel te bestellen, alleen duurt het 3 tot 4 weken eer hij binnen is.
Eigenlijk exact hetzelfde als op apple.co.uk
Dus dat we ander behandeld worden in NL lijkt me wel mee te vallen.
Hoop alleen wel dat Vodafone snel ze weer beschikbaar maakt om te bestellen, want de 21e ben ik aan de beurt om te verlengen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.