Dingens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijd instellen voor opname

Ik heb een iphone4 en wil graag dat hij langer doorbelt voordat hij in de voicemailmode schiet. Nu is de tijd zo krt dat ik vaak te laat ben met opnemen. Hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Lang leven de FAQ, ik heb namelijk gezocht op : Hoe kan ik de rinkeltijd wijzigen?
 
En kreeg: 
 
Voor het instellen van de rinkeltijd bel je 1233. Kies 11 voor het hoofdmenu en dan optie 2: Persoonlijke instellingen van je voicemail. Kies vervolgens optie 4 om de rinkeltijd in te stellen. De maximale rinkeltijd is 30 seconden.
Let op: als je je voicemail uit en weer aan hebt gezet (door 12330 en 12331 te bellen), dan is de rinkeltijd weer standaard 15 seconden.
 
Hoop dat het helpt!
 
Groetjes
 
WhiteWolf

Bekijk in context

1 Reactie 1
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Lang leven de FAQ, ik heb namelijk gezocht op : Hoe kan ik de rinkeltijd wijzigen?
 
En kreeg: 
 
Voor het instellen van de rinkeltijd bel je 1233. Kies 11 voor het hoofdmenu en dan optie 2: Persoonlijke instellingen van je voicemail. Kies vervolgens optie 4 om de rinkeltijd in te stellen. De maximale rinkeltijd is 30 seconden.
Let op: als je je voicemail uit en weer aan hebt gezet (door 12330 en 12331 te bellen), dan is de rinkeltijd weer standaard 15 seconden.
 
Hoop dat het helpt!
 
Groetjes
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic