Delucan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thuis wifi probleem!! "Koppeling mislukt"

halloo alleemaaalll,,,,,,,,,,, ik kan geen verbiending maken met mijn wifi thuis. wel sommige andere,    door deze probleemm heb ik mijn blackberry 9800 torch geruilt met blackberry 9860 , ik dacht mess is er iets mis met mijn blackberry dus ,maarr probleem iss er nog steedss!!!!!!!!!!!! ''Koppeling mislukt  aan netwerk''
 
maar van uit iphone of andere toestellen lukt het wel gewoon, alleen uit mijn mobil lukt t niet? hoe komt dat
het heeft niet met wachtwoord van modem te make,, er is gewoon iets anders maar wat?
 
wie kan me helpe ?????:(:(
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Heya,
 
Dat is wel vervelend. Geen wifi is een No No :@
 
Je geeft aan dat het met andere toestellen wel lukt ( iPhone) wat betekent dat het niet aan de router ligt.
Het probleem zit dan in je Blackberry.
 
Waar? Dat moet ik je schuldig blijven. Zoals mijn naam doet vermoeden ben ik meer een Android man.
 
Mi scuzi 😉
 
 
 
 
Andre

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je Wifi router weigert je toestel waarschijnlijk. Dit is een bekend probleem bij veel routers. Het toestel krijgt dan vaak wel een verbinding met Wifi, maar je kan dan niet internet op. Vodafone kan daar echter geen support op bieden.

Dit probleem kun je meestal oplossen door een DMZ (demilitarized zone) op te zetten in je router.

Instellen DMZ


  • Log in op de router
  • Zoek het Ip adres dat toegekend is aan je mobiele telefoon
  • Stel dat ip adres in als DMZ in je router
Dit hoort beschreven te staan in de handleiding van je router. Heb je die niet? Zoek dan de handleiding even op de website van de fabrikant van de router.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.




RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Heb je ook de Blackberry BloX ?

Hierin worden ook de services van WiFi meegezonden.

Als je deze niet hebt, kun je eens bij Blackberry kijken welke poorten er opengezet moeten worden.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic