Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

The Voice of Holland - Seizoen 4

Vrijdagavond 30 augustus om 20:30 begint alweer het 4e seizoen van The Voice of Holland!

Deze show, die inmiddels succesvol is over de hele wereld, heeft dit jaar de volgende coaches:

  • Trijntje Oosterhuis
  • Ali B
  • Marco Borsato
  • Ilse Delange
Een hoop deskundige ervaring bij elkaar dus. Ik ben benieuwd wie er dit jaar The Voice aan de haak weet te slaan.

Presentatoren van het eerste uur Wendy, Martijn en Winston zijn natuurlijk ook weer van de partij. Zou het hen lukken om de kanditaten te helpen hun zenuwen te onderdrukken en hen de performance van hun leven te laten laten neerzetten?

Vanavond zit ik in elk geval op het puntje van mijn (rode) bank met de Thuiscoach-App klaar voor de start. In dit topic praat ik graag nog even door over de show, de coaches en natuurlijk de kandidaten.

Heb jij de ThuiscoachApp al geïnstalleerd? Je kunt nú namelijk al voorspellen wie er volgens jou door gaat naar de Battles. Dus al een beetje voorpret!


4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De eerste uitzending zit er alweer op. Ik ben onder de indruk van de talenten. Hoewel ik eerlijk gezegd sommige keuzes wel anders gemaakt zou hebben. En jullie?

Trouwens 4 punten verdiend in de app 😄
Claudia18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Helaas lukt het me niet om me te registreren voor de thuiscoach app met mijn HTC Wildfire S. Bij het aanmaken van een wachtwoord etc. kan ik geen letters etc. intoetsen (het toetsenbord is in eerste instantie niet zichtbaar, vervolgens, na heel vaak tikken op het touchscreen komt het toetsenbord wel eens te voorschijn, maar vervolgens verdwijnt het weer. Registratie lukt niet).
Kan iemand mij laten weten of het wel mogelijk is om de thuiscoach app te installeren op mijn HTC? Zoja, hoe?
Alvast bedankt!
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Claudia18,

Wat een pech dat het niet lukt om de app te gebruiken. Verwiijder hem eens helemaal en installeer hem opnieuw. Lukt het dan wel?

Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je al gezien dat je kaarten kunt winnen voor the Battles?
Op Facebook stond deze melding:
"Show us your love for The voice of Holland & win tickets voor The Battle! Upload hier jouw leukste ThuisCoach foto: www.thuiscoachchallenge.nl"
Dus waar wacht je nog op? Dit is jouw kans op een onvergetelijk moment!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic