Sylvia1986

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teveel kosten abonnement

Op 12-11-2013 zijn wij overeengekomen dat ik de SMS verdubbelaar blox een jaar gratis zou krijgen als compensatie voor de problemen. Mijn abonnement zou rond de 15 euro moeten zijn, maar is elke keer rond de 30 a 40 euro. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Ik wilde de e-mail die ik destijds ontvangen heb replayen, dit kon niet omdat ik geen referentienummer in de onderwerpregel had staan.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Sylvia1986

Voor deze vraag hebben wij gegevens nodig en via het forum kunnen we je daarom niet verder helpen. Stel jezelf voordat je een bericht plaatst op het forum altijd de vraag: kunnen andere forumgebruikers (dus geen Vodafone medewerkers) mijn vraag beantwoorden? Als het antwoord daarop: nee is, dan hoort je vraag hier niet thuis.

Je kunt gerust even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij het voor je kunnen nakijken.
Sylvia1986
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat begrijp ik, maar als ik een e-mail stuur krijg ik het bericht weer retour omdat ik geen referentienummer heb?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Je kunt het beste contact opnemen door te bellen naar 1201 (klantenservice) of door contact met ons te zoeken via onze Twitter of Facebook pagina. Er is geen e-mailverkeer meer mogelijk via onze website, je kunt je vragen wel stellen via de Chat functie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic