Jorn-115

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Teveel abonnement kosten betaald

Hallo, ik ben inmiddels overgestapt naar een andere provider. Mijn abonnement liep tot 15 juli. Mijn laatste factuur was van 1 juli t/m 31 juli. Die heb ik betaald en nu heb ik voor mijn gevoel teveel betaald. Klopt dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Hallo @Jorn-115, welkom (en ook direct een tot ziens?) op de Vodafone Community!

Als je factuur later komt dan je opzegging, dan is het natuurlijk vreemd dat je een hogere factuur krijgt dan je had verwacht. Logisch dat je je twijfels uitspreekt en afvraagt of dit goed komt. 

Zojuist heb ik voor je gekeken en ik zie dat de factuurdatum en opzegdatum elkaar hebben gekruist. De 'slotfactuur' ontvang je op 21-08-2023 en hier is sprake van een verrekening. Kortom, je krijgt nog een terugbetaling van ons. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12041Posts
  • 3515Oplossingen
  • 3136Likes

Hoi @Jorn-115 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarom heb je het idee dat je teveel hebt betaald?

Deze krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Je betaalt een afkoopsom als je het abonnement eerder stopzet dan de einddatum van je contract. Op je laatste factuur staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten.

Er kan staan 01 juli t/m 31 juli maar dan zal het bedrag wel lager zijn, of dat er onderaan je factuur 15 juli t/m 31 juli staat met een - bedrag. Een medewerker van Vodafone kan met je mee kijken, geef dan in ieder geval je Persoonlijk Informatie en dan kunnen ze gelijk kijken en je vertellen hoe het zit. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Hallo @Jorn-115, welkom (en ook direct een tot ziens?) op de Vodafone Community!

Als je factuur later komt dan je opzegging, dan is het natuurlijk vreemd dat je een hogere factuur krijgt dan je had verwacht. Logisch dat je je twijfels uitspreekt en afvraagt of dit goed komt. 

Zojuist heb ik voor je gekeken en ik zie dat de factuurdatum en opzegdatum elkaar hebben gekruist. De 'slotfactuur' ontvang je op 21-08-2023 en hier is sprake van een verrekening. Kortom, je krijgt nog een terugbetaling van ons. 

Jorn-115
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het uitzoeken! 
Nu is het voor mij allemaal duidelijk en zie ik de slotfactuur wel tegemoet komen.

Hartelijk dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic