Dansmans

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugvinden en/of heropenen van topic

Ik zou graag de mogelijkheid hebben een topic dat is afgesloten opnieuw te kunnen inzien en evt. alsnog op te reageren.

Een optie om je eigen berichten altijd te zien, ook al is deze afgesloten, zou ook welkom zijn.
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Inzien kan altijd, als je op je eigen naam klikt dan zie je alle berichten die jij gepost hebt of alle topic die je geopend hebt.
Om een topic opnieuw te openen kan via een moderator.
Dansmans
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,

Misschien dat ik er dan overheen kijk, maar ik zie alleen dit laatste bericht in mijn overzicht. Maar niet het oude bericht dat ik nog een keer wilde nalezen en aanvullen.

MVrGr
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zie er inderdaad maar 2 staan bij jou. Dat is natuurlijk niet handig.
zou jij eens kunnen checken waarom dit zo is en of dit aangepast kan worden?
weet je nog waar het topic over ging, dan ga ik kijken of ik hem er bij kan vinden door de zoekoptie te gebruiken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dansmans, volgens mij bedoel je het topic 'Storing TV (Glasvezel) - Beeld bevriest of geen signaal'.
Dit topic is gearchiveerd omdat er langere tijd (meer dan 2 weken) niet werd gereageerd. Wil je dat ik het topic weer heropen?



Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Dansmans , we hebben niets meer van je vernomen. Dit topic zal binnen 48 uur gesloten worden, je kunt er dan niet meer op reageren.
Dansmans
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo JackieR en Marc-,

Dankje voor de moeite zover.

Het ging me idd om het topic 'Storing TV (Glasvezel) - Beeld bevriest of geen signaal'. Omdat we te maken hebben met een situatie die niet te reproduceren is en waar we van dachten dat we die een aantal weken gingen testen en kijken waar het probleem nu echt zou kunnen zitten. Daarom duurde het ook langer om feedback te geven.

Ik zou dat topic graag weer open hebben, zodat ik er opmerkingen aan toe kan voegen die anderen of jullie mogelijk in de toekomst zouden kunnen helpen bij een soortgelijk probleem.

Dankje alvast!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hallo @Dansmans, graag gedaan namens mijn collega's. We hebben het topic heropend. Wel een kanttekening; via het forum kun je namelijk vooral algemene tips van anderen krijgen en ik zie dat je ook al het nodige hebt geprobeerd. Daarom kun je het beste hierover contact opnemen met de klantenservice van Vodafone Thuis.
Anonymous
Niet van toepassing
Top dat het geregeld is 😄
Dansmans
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Dankje voor de uitleg.

Ik heb al wel heel erg vaak en veel en lang met support aan de lijn gezeten. Ook al vaak een monteur gezien. Ik schijn dan een a-typische klant te zijn, omdat ik niet eerst boos wordt, maar probeer er samen uit te komen. En zo geloof ik ook dat het voor anderen fijn kan zijn om zo'n topic te lezen. Misschien steken ze er iets van op, herkennen ze het, brengt het ze op gedachten om iets op een bepaalde manier te testen, of helpt het om ook gewoon vriendelijk te reageren. Tegelijk laat het ook zien dat Vodafone, net zoals ander bedrijven, ook problemen kan hebben waar je niet 1-2-3 uit komt. Ik zou vandaar niet altijd alle topics zo maar afsluiten. Ook reacties van anderen zijn waardevol, omdat zij kunnen reageren zonder rekening te hoeven houden met de standpunten van Vodafone.

Lang verhaal kort: we kijken hoe het loopt.
Sander_
Expert
Expert
  • 562Posts
  • 16Oplossingen
  • 8Likes
,

Daar ben ik het helemaal mee eens! Over het algemeen geldt hoe meer informatie, hoe beter, ook al krijgen wij een issue niet direct opgelost. Vanwege overzicht sluiten en/of verplaatsen wij een topic soms naar het archief. Anders zie je na verloop van tijd door de bomen het bos niet meer. 😄

Bedankt voor het begrip! En geduld!

Ps. Het topic is weer open, de discussie is alweer in volle gang!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Aangezien het andere topic weer open is zal ik dit idee sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic