Nog geen tijd gehad hiervoor, ivm werkdrukte. Ik ben een paar dagen achter elkaar in Amsterdam geweest en daar heb ik het echt vaak gezien, vaak vanaf band 7 (small cell) val je terug naar 3G als je net aan het randje van het bereik bent.
Aangezien het bij mij continu gebeurde zou het goed meetbaar moeten zijn op het netwerk. Zelfde ook op andere plekken als je van band 3 naar band 20 zou moeten terugvallen; ik val dan terug naar 3G om even later weer terug naar 4G te gaan (met 4 streepjes). Da's wel iets zeldzamer. Je merkt gelijk weer hoe veel sneller 4G is als dat gebeurt trouwens 😉
Small cells werken trouwens supermooi in Amsterdam: vanaf het CS heb je in de tram eigenlijk bijna continu internet via een small cell, je hopt van de ene naar de andere, dekking is echt goed en speedtests geven continu hoge snelheid. Dus het is wachten op small cells in andere steden nu! (al plannen bekend?)
Ik kom nu voorlopig niet meer in Amsterdam ivm het meten wat men op de website over de network crew vermeldt. Kunnen jullie het echt niet doorsturen naar de juiste afdeling? Dan merken we later wel dat het probleem ineens is opgelost (hoop ik dan), terugkoppeling vind ik minder belangrijk dan dat.