Jilly2505

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugstorting aanbetaling telefoon

Ik wil aangeven dat het systeem voor de aanvraag voor een nieuw abonnement met telefoon niet deugd!

ik wacht nu al 2 weken op het retourneren van de aanbetaling van het toestel ik vind het belachelijk!
de betaling is niet terug te vinden en toen een nieuwe order werd geplaatst moest aan de deur afgerekend worden.
vodafone ik wil graag de aanbetaling retour alvast bedankt!
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Jilly2505,

Ik kan me voorstellen dat je op dit geld zit te wachten. Echter, is dit een automatisch proces. Het geld zal zo snel mogelijk teruggestort worden op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Ik kan dit proces dan ook niet versnellen.
Jilly2505
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat is zo spoedig mogelijk? Een betaling kan namelijk ook apart worden verzonden, dat kan iedere onderneming of particulier. Ik zit er erg op te wachten en het duurt heel lang!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Jilly2505,

Zoals mijn collega aangaf, wordt dit via een automatisch proces gedaan en kunnen we dit niet handmatig doen.
Mocht je hier meer informatie over willen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen nakijken of jouw order gecanceled is.
Vanaf dat de order volledig gecanceled is, kan het twee weken duren. Maar dit kan ik helaas niet voor je checken via het forum.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic