Olivia1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teruggave geld foute afschrijvingen nog niet voldaan.

Klant Olivia van Dijk. Case 92440. In maand augustus uitgebreid met jullie getelefoneerd over de ONTERECHTE!!! afschrijvingen bij tijdelijke abonnementstop. Het was fout en er zou snel terugbetaald worden!!! Het was al in augustus door klantenservice uitgezocht, een fout toegegen en teruggave beloofd!!! Nog niets bijgeschreven!!! Ik wacht op onmiddelijke reactie en direct geld terug. Buitengewoon ontevreden en woedend over de gang van zaken.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Beste Olivia,

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren waar het mis gaat en het eventueel corrigeren. Vanuit hier kunnen wij niks betekenen hierin omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden en het forum echt bedoelt voor tips and tricks voor en door forumleden.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Olivia1,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je het geld nog niet terug hebt ontvangen. Het Forum is echter niet de juiste plaats om dit te bespreken, aangezien het Forum er is voor en door klanten. Het is dus belangrijk om in je achterhoofd te houden dat als je hier een vraag stelt, andere gebruikers je een antwoord kunnen geven. Omdat dit een individuele klacht is waarbij gegevens nodig zijn, is dit nu niet het geval. Ik adviseer je dan ook, zoals reeds gedaan is door Steven-, contact op te nemen met de klantenservice. Dit topic zal ik nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic