Hoi
Tim1972 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk, dit moet gewoon opgelost worden. Zelf heb ik geen ervaring met het terugdraaien van incasso's maar je kunt er vanuit gaan dat Vodafone dan blokkades op je nummer gaat zetten waardoor je niet meer kunt bellen of gebeld kunt worden. Uit ervaring weet ik wel dat creditcard maatschappijen soms eigen regels hebben en er langer over doen om het geld terug te zetten op je creditcard. Zo doet de mijne er bv 30 dagen over (tenminste, dat mogen ze doen, soms is het wel eerder terug dan ik had verwacht). Heb wel eens gehad bij een hotel, dat duurde toen bijna 25 dagen voor ik het terug had.
Als Vodafone het dus netjes heeft gedaan, wat ik wel verwacht, dan kan het zijn dat het nog komt. Je kunt natuurlijk ook je creditcard maatschappij bellen om te vragen of ze een betaling willen terug storten, of een reservering. Met uitleg doen ze dit voor je, daar heb je een creditcard voor, je kunt het gewoon terug laten storten. Gezien je uitleg prima volgt op je betaling daarop zou het volgens mij geen probleem moeten zijn om het terug te laten storten. Je kunt ze eens bellen
🙂Wil je iemand van Vodafone spreken dan kan je met dit beter contact opnemen met de afdeling Webcare door een privé bericht te sturen naar
Facebook of
Twitter. Daar heb ik zelf wat meer ervaring mee en die helpen je graag verder. Dit zou je eerst kunnen doen of je doet beide om tegelijk informatie in te winnen wat het beste is om te doen.
Maar incasso's terug laten boeken, dat zou ik zelf niet doen.
Succes en laat nog even weten of het je is gelukt en wat je hebt gedaan.