br09en28del

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonnummer wijzigen

Ik heb een reservetelefoon met Prepaid van Vodafone. Mijn "hoofdtelefoon" heeft Prepaid van KPN (was Telfort) en ik wil van KPN overstappen naar Vodafone. Heb inmiddels een nieuwe SIM van Vodafone gekocht, maar zou het eigenlijk liever anders regelen. Ik zou het tegoed van die reservetelefoon over willen zetten naar mijn andere telefoon. Ik wil niet overschakelen naar het nummer van die reservetelefoon, want dat moet ik al mijn contacten een nummerwijziging doorgeven. Gedoe. Het handigst zou zijn als ik dat reservenummer omzet naar mijn andere nummer, dan neem ik het tegoed mee en behoud ik mijn normale telefoonnummer. Ik heb dan één nummer en de reservetelefoon vervalt. Deze omzetting komt dus neer op het wijzigen van het nummer van de reservetelefoon in het nummer van KPN.
Kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi br09en28del
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omzetten kan altijd, voor meer info, zie deze link: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Maar tegoed meenemen kan niet en ook omzetten is niet mogelijk. Zodra je je nummer gaat omzetten van de ene prepaid provider naar een andere prepaid provider dan vervalt je tegoed. Omzetten naar een ander nummer is daarom niet mogelijk.

Hoop je hiermee te hebben geholpen.
Op bovenstaande website kan je zelf aangeven wat de situatie is en dan zegt Vodafone wat je kan doen en ook info dat geld overmaken niet mogelijk is. Ook niet Vodafone naar Vodafone 😞

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi br09en28del
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omzetten kan altijd, voor meer info, zie deze link: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Maar tegoed meenemen kan niet en ook omzetten is niet mogelijk. Zodra je je nummer gaat omzetten van de ene prepaid provider naar een andere prepaid provider dan vervalt je tegoed. Omzetten naar een ander nummer is daarom niet mogelijk.

Hoop je hiermee te hebben geholpen.
Op bovenstaande website kan je zelf aangeven wat de situatie is en dan zegt Vodafone wat je kan doen en ook info dat geld overmaken niet mogelijk is. Ook niet Vodafone naar Vodafone 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over br09en28del?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic