Mmajdoul

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonnummer onbereikbaar

Beste mensen,

Ik heb sinds 26 juli een abbonoment bij Vodafone, sinds kort is mijn telefoonnummer voor niemand bereikbaar. Als iemand naar mijn nummer belt krijgen ze te horen dat het nummer niet in gebruik is, ikzelf kan wel bellen en mensen bereiken. Iemand die weet wat het probleem is?

Mvg,

Mohamed
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mmajdoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels opgelost, gebeld naar de klantenservice die hebben mijn simkaart geblokkeerd en meteen weer gedeblokkeerd. Kan nu weer gebeld worden dus top. Bedankt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi

Vervelend! Zijn alle rekening betaald? Als dit niet zo is kun je geen gebruik maken van het netwerk totdat de rekeningen zijn betaald.
Je kunt via de dekkingskaart eens bekijken of er misschien storingen of werkzaamheden aan de gang zijn in je regio.
Mmajdoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dit is al aan de gang voordat ik een rekening heb gehad.
Mmajdoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Misschien handig om te vermelden, internetten werkt ook.
Mmajdoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk niet dat dit het probleem is maar ik vertel het toch even, heb even naar mijn sim kaart status gekeken en daar staat dat mijn telefoonnummer onbekend is.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade op staat etc.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Ik denk eerlijk gezegd dat de routing (doorschakeling) in de telefooncentrale van je vorige telecom-provider nog verkeerd staat ingesteld. Die schakelt gesprekken en sms-berichten waarschijnlijk niet door naar de telefooncentrales van Vodafone en dus naar jouw nul-zes-nummer

Dit wordt een uitzoek-zaak tussen Vodafone en jouw vorige telecom-provider. Hopelijk is de klantenservice-medewerker van Vodafone zich daar snel van bewust. Dat scheelt heel veel onnodige telefoontjes.
Laat deze kwestie zo snel mogelijk doorzetten naar de afdeling bij Vodafone die verantwoordelijk is voor nummer-porteringen. Zij moeten contact opnemen met jouw vorige telecom-provider. Teneinde de juiste doorschakeling te realiseren.
weet wel over welke afdeling het gaat. Ik ben niet zo bekend met de afdelingsnamen binnen de Vodafone organisatie.

Succes!

Netwerker
Mmajdoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels opgelost, gebeld naar de klantenservice die hebben mijn simkaart geblokkeerd en meteen weer gedeblokkeerd. Kan nu weer gebeld worden dus top. Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic