Nikos49

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Telefoonnummer geblokkeerd

Beste,

Ik moest voor eind maart mijn tel opwaarderen, anders zou deze worden geblokkeerd. Nu heb ik dat pas in april kunnen doen. Dit ging goed, maar nu is mijn telefoon alsnog geblokkeerd. (is een prepaid telefoon welke weinig wordt gebruikt).
Wat moet ik doen om mijn telefoon weer aan de praat te krijgen?

gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Helaas ben je deze ook echt kwijt. Als er voor en bepaalde tijd geen activiteit meer is op de simkaart dan zal deze zichzelf blokkeren en uitschakelen na enkele jaren zal dat bepaalde nummer weer in gebruik komen.

Je kan even navraag doen via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Vraag of je Sim-kaart echt helemaal geblokkeerd is. Daar kunnen ze meer inzien dan ik als klant.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nikos49
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als en simkaart voor en bepaalde tijd niet wordt gebruikt wordt deze automatisch geblokkeerd waardoor er dus geen gebruik meer is aan de simkaart. Dat nummer zal zich over en aantal jaar weer openbaren en gaat nu eigenlijk in de rust mode. Voor meer info over Prepaid, lees je op deze webpagina.
Nikos49
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar er staat nog 30 euro op! Is dat dan weg? Dat is schandelijk!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Helaas ben je deze ook echt kwijt. Als er voor en bepaalde tijd geen activiteit meer is op de simkaart dan zal deze zichzelf blokkeren en uitschakelen na enkele jaren zal dat bepaalde nummer weer in gebruik komen.

Je kan even navraag doen via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Vraag of je Sim-kaart echt helemaal geblokkeerd is. Daar kunnen ze meer inzien dan ik als klant.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact hierover gehad met de klantenservice Nikos49
Nikos49
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is opgelost. Bedankt voor de hulp.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, goed om te horen dat het opgelost is Nikos49
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic zal binnenkort gesloten worden
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic