ToVe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonnummer Vodafone winkel Tilburg

Ik heb via de website een nieuwe telefoon besteld. Na een week wachten en diverse keren bellen met de klantenservice krijg ik te horen dat het toestel wel op voorraad is, maar dat de SIM-kaart niet geleverd kan worden. De medewerkster geeft me het advies naar een Vodafone winkel te gaan, omdat die misschien wel het toestel+SIM-kaart hebben.
Nu wil ik even bellen met de Vodafone winkels in Tilburg, maar ik kan geen telefoonnummers vinden.
Kunnen jullie me aan de telefoonnummers helpen? Alvast bedankt.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ToVe,

Klopt, winkels zijn telefonisch niet bereikbaar en beschikken niet over een telefoonnummer voor klanten. Alleen kantoren hebben contact met de winkel.
ToVe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pedro,
Bedankt voor je reactie. Hiermee wordt ik dus verplicht naar een winkel te stappen, voor een eenvoudige vraag. Ik wil alleen weten of ze een Huawei P8 Lite 2017 Black op voorraad hebben, inclusief een passende SIM-kaart.
Mijn abonnement bij Tele2 is per gisteren beëindigd met nummerbehoud voor Vodafone. Alleen kan Vodafone mij het online bestelde toestel wel leveren, maar geen passende SIM-kaart. Door de klantenservice kreeg ik het advies naar een Vodafone winkel te gaan, omdat die misschien wel een toestel inclusief de juiste SIM-kaart kunnen leveren. Het is mij ondoenlijk langs diverse winkels te gaan, daarom wilde ik telefonisch de vraag stellen. Maar dat lukt dus niet. Is er een andere oplossing? Kan ik online met een winkel contact leggen?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi ToVe

Het is niet mogelijk om telefonisch of via online contact te krijgen met een Vodafone Winkel. De enige optie is inderdaad om er eventjes lang te gaan.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic