Patlieke

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonkosten buiten tegoed na verlengen van abonnement

Hallo,

Begin deze maand heb ik mijn abonnement verlengd en in de eerste weken was er niks raars, maar nu kijk ik net naar mijn tegoed en zie ik ineens dat ik € 12,23 buiten mijn tegoed heb!
Dit is onmogelijk, dit zijn gewoon telefoontjes die onder het abonnement vallen.
De kosten die erbij staan zijn:

Gesprekken Binnen bundelBuiten bundel Kosten
(incl. btw)
Mobiel bellen naar mobiele nummers69 minuten22 minuten€ 6,70
Mobiel bellen naar vaste nummers6 minuten10 minuten€ 3,00
Mobiel bellen naar service nummers0 minuten11 minuten€ 2,23
Voicemail afluisteren2 minuten1 minuut€ 0,30
€ 12,23

Als ik terugkijk naar mijn belgegevens zijn dit zo ongeveer alle telefoontjes die ik heb gepleegd na het verlengen van het abonnement, dus ergens is er iets niet goed gegaan.
Dit zijn toch gewoon kosten die onder het abonnement horen. Hoe kan dit zo ineens??
Het enige dat buiten de kosten zou kunnen zijn, zijn de servicenummers, maar dit kan ook nooit zo'n hoog bedrag zijn. De laatste keer dat ik keek had ik € 0,35 buiten het tegoed en dat zou het waarschijnlijk ook gewoon moeten zijn.
Graag een oplossing hiervoor, want hier ga ik natuurlijk niet extra voor betalen.

MvG, Patricia
5 Reacties 5
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@Patlieke

Ik kan begrijpen dat je verbaasd bent dat je kosten buiten je bundel hebt.
Het forum kan niet in je gegevens kijken, hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.Momenteel is dr telefonische klantenservice gesloten, je kan via de chat ook contact opnemen 🙂
De medewerkers kunnen je uitleg geven en je kosten inzien.

Groetjes,
daims
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Patlieke,

Even een aanvulling op het bericht van @daims
Mocht je willen bellen naar de klantenservice dan kun je vanaf 8:00 uur terecht.

Groetjes stevied86
Patlieke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al gechat met iemand en blijkbaar ligt het aan de overgang tussen de abonnementen wat blijkbaar zo fantastisch geregeld is.
Ik heb en had een abonnement waarbij ik het tegoed met geen mogelijkheid zou kunnen overschrijden en nu is het toch gebeurt omdat ik mijn abonnement verlengd heb en daardoor ingekort ben op mijn tegoed.
Echt fijn dat het zo werkt, not.
Vodafone bedankt...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Patlieke

Het klopt dat je bij een verlenging het tegoed in eerste instantie naar rato krijgt. Stel je verlengt op de helft van de maand, dan krijg je ook de helft van het tegoed. Op de eerste van de volgende maand krijg je dan de volledige bundel. Is dit ook wat bij jou is gebeurd?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Patlieke

Aangezien je niet meer hebt gereageerd ga ik ervan uit dat het is opgelost en dat we het topic kunnen sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic