Help! Mijn telefoon doet helemaal niks meer nadat ik vanmiddag de systeemupdate heb gedraaid die ik in de pop-up op mijn tekefoon binnenkreeg. Het downloaden ging goed maar nadat ik op instaleren had gedrukt en de het toestel opnieuw opgestart moest worden, bleef hij uit. Toen ik hem aanzette kwam het samsunglogo tevoorshijn en bovenin het scherm stond iets als systeem checken ofzo en de instalatie begon weer maar stagneerde bij 25% en begon opnieuw, waarna hij na 27% aangaf dat er een fout was, en ging uit! Toen ik het toestel opnieuw aanzette verliep hetzelfde nogmaals. Bij de derde maar het toestel aan willen zetten deed hij niks meer. Bij het aan de lader leggen trilde het toestel herhaaldelijk maar verder niks!
Aangezien ik alleen nog ern toestel heb mrt ern grotere simkaart kn ik die niet gebruiken waardoor ik dus nu niet berrikbaar ben en een niet werkend toestel. Nu heb ik de soortgelijke topic van maart dit jasr gelezen, maar aangezien mijn toestel hkemaal niks meer doet kan ik geen vsn de daarin genoemde tips toepassen dan alleen naar een shop gaan. Ik vraag mij af hoe zoiets mogelijk is. Eerdere udates verliepen oke. Een updaye hoort toch juist goed te zijn voor je systeem? Nu heb ik een gecrashed toestel!
Graag een snelle reactie.
Groet,
Erica