Hugoheemskerk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon vraagt om pincode na vingerafdruk

Help. Ik heb gisteren mijn telefoon aan en uit gezet en normaal vraagt mijn toestel ( Samsung Galaxy S6 Edge ) dan om de vingerafdruk. Nu doet het dat niet. Normaal gesproken kan je via het herstel van je Google account doen. Maar die optie is er niet. De telefoon vraagt nu direct om een pincode welke ik niet weet en nu al tal van pogingen hebt gedaan.

Is er nog een mogelijkheid dat iemand weet om dit te omzeilen of als er een reset gedaan moet worden er in ieder geval data gered kan worden.

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als je de pincode niet weet dan dient er echt een reset gedaan te worden. Houd er wel rekening mee dat als je geen back-up hebt, je alles kwijt bent.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hugoheemskerk heb je de gegevens op je telefoon nog weten te redden? Of heb je de reset gedaan zoals Steven- adviseerde?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Naar het aan en uitzetten vraagt de telefoon altijd eerst om een pincode en werkt de vinger afdruk scanner niet. Deze pincode stel je normaal ook in wanneer je de vingerafdruk scanner instelt / inleert.

wat je zegt, is niet helemaal waar.

Als uw op uw telefoon ingeloged bent met een samsung account kan je via https://findmymobile.samsung.com/ je lockscreen unlocken.


Anonymous
Niet van toepassing
Goede tip , wist ik niet, maar ga ik zeker meenemen! Maar dan meteen de vraag... de klant moet zich hier wel voor hebben aangemeld toch? Ik neem als dat niet het geval is dat dan alleen nog een hard reset mogelijk is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic