Evard

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon vanuit sleep steeds naar internet

Goedemiddag,

ik heb de SS 21 ultra, als mijn telefoon uit sleep komt en naar het opstart scherm gaat, dan gaat hij altijd gelijk naar een website op internet, ipv van naar het opstart scherm. Ik heb verschillende virus programma’s laten draaien omdat ik dacht aan een virus of malware. Ze kunnen alleen niks vinden. Wie kan mij hiermee helpen.

 

alvast bedankt, Evard.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

k heb zitten zoeken en kwam na een tijdje er achter dat ik hem in veilige modus kon zetten. Na dat gedaan te hebben gast het goed. Geen websites meer die oppoppen als de telefoon opstart. Bedankt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Evard 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het kan zijn dat deze bij je instellingen staat ingesteld. Je zou eens onder instellingen kunnen kijken van je browser. Vraag me niet hoe je daar komt, heb zelf een iPhone. Maar als je even op Google zoekt dan kom je er vast wel. 

Ik denk dat er gewoon een internetsite url staat en dat je die zo kan aanpassen. 

Evard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je, zal eens uitzoeken wat ik kan vinden dan.

Evard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

k heb zitten zoeken en kwam na een tijdje er achter dat ik hem in veilige modus kon zetten. Na dat gedaan te hebben gast het goed. Geen websites meer die oppoppen als de telefoon opstart. Bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic