Hoi
Ratje82 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is vervelend en begrijpelijk dat je deze nu wilt laten maken. Weet niet hoe lang je abonnement nog loopt, maar als deze nu over 4 maanden is afgelopen dan zou je alvast kunnen bellen met de
klantenservice van Vodafone om te vragen of je weer een nieuw abonnement kunt afsluiten met een nieuw toestel. Je krijgt dan nu al het nieuwe toestel in huis en kan je hem gelijk gebruiken.
Eventueel zou je ook
Vodafone Next kunnen gebruiken, mocht het nog langer duren dan die 4 maanden die ik hier boven beschreef. Dat kan natuurlijk ook als oplossing.
Wil je hem laten maken dan kan je het best langs een Vodafone winkel gaan en dan kunnen ze hem opsturen voor je. Wat de kosten zijn kan ik je niet zeggen, dat moeten ze dan eerst bekijken. Het toestel wordt dan opgestuurd naar de Vodafone reparateur. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Heb je geen garantie meer? Dan betaal je
€ 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze
reparatievoorwaarden(PDF).
Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.
Misschien heb je iets aan deze info. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en is dit antwoord wat je hebt gekregen goed. Geef het dan op als Best Antwoord. Je helpt daar andere gebruikers ook weer mee. Bedankt!