wesleyvanes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon stuk, vervroegd verlengen mogelijk?

Goedemiddag,

Na bijna 2 jaar intensief gebruik van mijn iPhone 6 is deze helaas kapot gegaan, reparatie vindt ik overbodig omdat ik over een aantal dagen mag verlengen. De einddatum van mijn contract is 26 september 2016. En na wat research begreep ik dat ik 4 maanden voordat mijn abbonement verloopt ik deze kan verlengen.

Is er eventueel een mogelijkheid om dit te vervroegen zodat ik een nieuw toestel heb? Het is namelijk vet irritant dat ik nu een scherm heb dat voor de helft zwart is aan de linker kant. Ik zou dit zeer op prijs stellen aangezien mijn facturen ook niet de goedkoopste zijn.

Ik hoor het graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Beste

Natuurlijk niet fijn als je toestel defect gaat! Het klopt inderdaad dat er 4 maanden voor de einddatum verlengt mag worden. De klantenservice (loyalty) kan hierin een uitzondering maken. Zij kunnen tot max 6 maanden van te voren verlengen.
De afdeling loyalty zal hierover moeten beslissen, ik kan het daarom voofaf niet beloven. Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Laat je me weten of het gelukt is?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Beste

Natuurlijk niet fijn als je toestel defect gaat! Het klopt inderdaad dat er 4 maanden voor de einddatum verlengt mag worden. De klantenservice (loyalty) kan hierin een uitzondering maken. Zij kunnen tot max 6 maanden van te voren verlengen.
De afdeling loyalty zal hierover moeten beslissen, ik kan het daarom voofaf niet beloven. Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Laat je me weten of het gelukt is?
wesleyvanes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

Het is gelukt. Thanks
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te horen
annabella21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil 11 maanden vervroegd verlengen omdat mijn iphone heel slecht internet ontvangst heeft en ik ben de enige thuis die dat heeft. ik wil er best voor betalen. ik weet dat het normaal maar 4 tot 6 maanden vroeger kan. is dit een mogelijkheid?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Vervelend, maar 11 maanden vervroegd verlengen is niet mogelijk (naar de info die ik tot beschikking heb). Je kunt wel het contract afkopen (alleen dat is niet goedkoop).

Om welke iPhone betreft dit probleem? Om te kijken of je simkaart niet het probleem is kun je deze eventueel in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in die van jou. Mocht het blijken dat in een andere toetsel je simkaart ook niet goed functioneert dan kan het zijn dat je simkaart verouderd is of is versleten waardoor de simkaart slecht communiceert met het netwerk. Via het forum kunnen we geen simkaart naar je opsturen, deze mogelijkheid heeft de klantenservice wel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
annabella21, het antwoord van SamsungExpert klopt. Een reguliere verlenging is nog niet mogelijk. Je kunt wel controleren of je gebruik kunt maken van Vodafone NEXT. Kijk voor de voorwaarden op deze site.
EsinedB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit nog steeds van toepassing.
Mijn telefoon is ook stuk en mag pas verlengen op 1-09
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat Marc- al schreef: Een reguliere verlenging is nog niet mogelijk. Je kunt wel controleren of je gebruik kunt maken van Vodafone NEXT. Kijk voor de voorwaarden op deze site.

Denk dat dit ook voor jou geldig is. Je zou eens kunnen kijken :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt EsinedB ? Heb je gebruik kunnen maken van Vodafone Next?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic