L0L_BAS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon start niet

Ik heb een vodaphone (Serieus, het enige wat ik ervan weet is dat ie van vodafone is) en sinds een tijdje start hij niet meer. Ik had hiervoor een spel gedownload (Call of Duty ding) en wou het uitproberen. Het spel liep compleet vast, dus ik liet hem leeglopen. Toen ik hem daarna weer oplaadde en aanzette, bleef hij hangen bij het vodafone logo en wil niet verder. Geen enkele knop werkt (wat logisch is omdat hij technisch nog aan het opstarten is), zelfs de powerknop niet. Ik heb nu meerdere malen gebropeerd de batterij eruit te halen en weer erin te doen, maar dat hielp niet. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @L0L_BAS ,

Is het en Vodafone smartphone? Zoals de Power, Turbo of Max?
Je zou even het toestel aan de lader kunnen plaatsen en dan de aan/uit knop en de home knop ingedrukt houden om te kijken of bij de reboot je toestel wel normaal functioneert.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@LOL_BAS,

Heeft bovenstaande antwoord van @SamsungExpert geholpen?
Laat ons even wat weten.

Groetjes Stevied86
L0L_BAS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een smartphone, en ook een eigen merk (Logo op de achterkant). Verder weet ik er niks van. Hij heeft geen echte home-knop, alleen een paar stukjes die reageren als een knop. Dus tot nu toe helpt het niet echt. Alsnog bedankt dat je al wil helpen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @L0L_BAS , normaal gebruiken we nooit privéberichten via het forum. In dit geval wil ik een uitzondering maken. Kun je je IMEI-nummer sturen als PB? Dan kijk ik of ik kan achterhalen welke telefoon je hebt. Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker om je te helpen ;).
L0L_BAS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, maar ik weet niet wat een IMEI-nummer is of hoe ik een PB (dat betekent persoonlijk bericht toch?) moet sturen :/. Ik kan zometeen wel eventjes uitvogelen hoe ik een PB moet sturen, en dan wordt het wel gewoon mijn telefoonnummer (als dat werkt).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@L0L_BAS Het IMEI-nummer kun je onderaan de telefoon vinden (op de plek waar de batterij normaal zit). In andere gevallen staat dit op de houder waar de simkaart in zit. Om een privébericht te sturen klik je op mijn naam en kies je voor: 'Deze gebruiker een privébericht sturen'.
Anonymous
Niet van toepassing
*#06# bellen is IMEI
Deze kun je tevens ook terug vinden in my vodafone.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@L0L_BAS , bedankt voor je PB. Je geeft aan dat je waarschijnlijk een Vodafone 875 hebt maar het IMEI-nummer niet ziet. Het IMEI-nummer bestaat normaal uit 15 cijfers en begint vaak met 35. Als je dit hebt kun je dit het beste via een PB sturen, dan controleer ik het voor de zekerheid.

Ik heb wel een filmpje gevonden waarin wordt uitgelegd hoe je een reset uit kunt voeren. Let wel op: hiermee worden al je gegevens gewist. Kijk hiervoor op https://www.youtube.com/watch?v=rHTUyoo4dZo.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Als het mogelijk is @L0L_BAS maak dan even en back up van je gegevens via en PC.
Dan verlies je in ieder geval geen belangrijke gegevens. Heb je in ieder geval en kopie van deze gegevens.
L0L_BAS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert Een reset zou misschien wel kunnen helpen, maar ik heb geen manier waarmee ik een back-up kan maken. Ik kan me voorstellen met een USB-kabel of zo, maar die heb ik niet. Als het zou kunnen zou ik graag een andere manier hebben, maar als er echt geen andere optie is dan heb ik gewoon pech.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@LOL_BAS,

De lader kun je normaal gesproken uit elkaar halen waardoor je een stekker hebt en een USB kabel.

Groetjes stevied86

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic