2005ah

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon simlockvrij maken met juiste unlockcode

Via myvodafone en formulier krijg ik geen unlockcode, alleen de melding: probeer het later nog eens. Ik probeer het dagelijks dus dat is een loze kreet en werkt niet. Via medewerkers op facebook krijg ik standaardoplossingen, steeds maar met melding probeer het nog eens. Lijkt erg op afschepen. Doen de medewerkeris van de winkel ook, zij verwijzen ook naar de onlinefunctie die dus niet werkt,
Hoe moeilijk is het? Geef ons allemaal gewoon de unlockcode, ook de juiste want op vele fora lees ik over de problemen met vodafone en het niet simlockvrij willen maken van de telefoons. Ik heb overigens een Samsung Galaxy trend, ouder dan 1 jaar.
Svp nu geen standaardoplossingen meer: ik heb de onlinefuncties gehad, de medewerkers van facebook en de medewerkers in vodafone winkels. Mocht hetniet lukken vertel me dan waar ik een klacht kan indienen.

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @2005ah

De enige manier om een telefoon simlock vrij te maken is via de website of via my vodafone.
https://www.vodafone.nl/support/toestel/pukcode-en-simlock.shtml
Zij kunnen helaas niet meteen een code geven omdat deze ook weer dient aangevraagd te worden.

Het enige wat je kunt doen evt is even met de klantenservice bellen. Situatie uitleggen en de foutmelding doorgeven zodat dit wordt onderzocht. Tevens kunnen zij een case erin zetten (als dat nog kan) voor de unlockcode.

Ik hoop dat je aan bovenstaande iets hebt.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes Stevied86
2005ah
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, heb ik helemaal niets aan dit antwoord.

We zijn nu weer een maand verder en ik heb nog steeds geen simlockvrije telefoon. De klantenservice zegt steeds dat ik dit via myvodafone moet proberen maar daar krijg ik de foutmelding.

Geef me gewoon een code.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@2005ah

Je geeft aan dat je middels het aanvraagformulier een foutmelding krijgt en je via facebook & de winkel standaard oplossingen krijgt.

Indien het niet lukt om middels het formulier wegens een foutmelding de unlockcode aan te vragen kunnen de medewerkers met jou
naam
mobiel nummer
imei nummer
type toestel
e-mail adres
intern een unlockcode aanvragen die jij dan via de ontvangt.Indien Vodafone de code niet in bezit heeft dienen zij deze op te vragen bij de fabrikant; hierdoor kan de aanvraag langer duren.

Via het forum kunnen de forumleden geen unlockcode voor je opvragen, we kunnen je alleen zo goed als mogelijk adviseren en informeren.

Ga naar de vodafone chat die is 24/7 beschikbaar of bel vandaag met 1201 en geef aan dat het via het formulier niet lukt en of zij intern de aanvraag voor je willen doen.

groetjes
daims
Shaylin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je kan er een zaak van maken, ze moeten je de code geven. Ik krijg iedere keer een code die niet werkt. Ik kan ze niet bereiken en in de winkel helpen ze me ook niet verder. dus vodafoon, jullie hebben nog 2 weken en dan ga ik verder en verhaal alle kosten op jullie, met vriendelijke groet
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Shaylin via het forum kunnen we dit helaas niet voor je op pakken. Neem even contact op met onze klantenservice hierover. Dat kan ook via de chat, Facebook of Twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic